וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בלדב: "אנחנו עשויים לתבוע את הפועל תל אביב"

הדס גרינברג

11.9.2011 / 19:42

מנכ"ל מכבי נתניה עדיין מחכה לכסף מעסקת שכטר: "נמתין רק עוד מספר ימים". טרטיאק חזר, סבע ישוב לאימונים השבוע

במכבי נתניה שוררת אכזבה רבה על שני ההפסדים שספגה הקבוצה בשני משחקי הבית שלה מפתיחת העונה. אחרי ההפסד 4:1 במחזור הראשון למכבי חיפה, נחלה אמש (שבת) הקבוצה הפסד ביתי שני, הפעם 1-0 למכבי פתח תקוה.

בקבוצה אמרו היום: "היינו חייבים לקחת אתמול לפחות נקודה, וזה מאכזב כי למרות שלא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה לא נפלנו מפתח תקוה, הגענו להזדמנויות וגם השתפרנו במחצית השנייה. היו לנו שתי קורות מטורפות אבל זה פשוט לא נכנס".

סרגיי טרטיאק שהחלים מפציעה, קיבל אמש 15 דקות על המגרש בסיום המשחק, ואף הצליח בדקות המעטות שלו לאיים על השער של לירן שטראובר. הקפטן אחמד סבע שלא נכלל בסגל בשל פציעה צפוי לשוב השבוע לאימונים מלאים ולעמוד לראשותו של ראובן עטר במשחק מול בני יהודה.

סבע אגב נכנס במחצית לחדר ההלבשה במטרה לעודד את חבריו. על חסרונו של סבע אמר ראובן עטר: "אחמד תמיד חסר גם כשניצחנו בלעדיו כי הוא מושך את כל החלק ההתקפי כבר שנתיים". הבלם רוברט דיאק שנבחן בקבוצה כמו גם המגן ליאור ראובן צפויים לקבל במהלך השבוע הודעה מי מהם מוחתם ומי משוחרר.

במכבי נתניה עדיין מחכים לכסף המגיע למועדון מעסקת איתי שכטר. כזכור, לנתניה היו אחוזים מכרטיסו של השחקן שנמכר מהפועל תל אביב לקייזרסלאוטרן, והיא זכאית לתשלום של 450 אלף יורו אותו טרם קיבלה, למרות שתשלום ראשון מהגרמנים הועבר להפועל. "נמתין עוד מספר ימים, אם לא יהיו התפתחויות נתבע את הפועל תל אביב", אמר היום המנכ"ל קובי בלדב לתכנית הספורט של 103 FM. "לא קיבלנו מהם כלום עד עכשיו".

עדכון ראשון: 11:40

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully