וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האיינג'לס תוקפים מכל הכיוונים

11.9.2011 / 10:18

לוס אנג'לס ניצחה את ניו יורק יאנקיז 0:6 וצימקה את הפער מטקסס שהפסידה לאוקלנד, וגם מבוסטון בקרב הוויילד קארד

דני הארן שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Jae Hong, AP
אם הארן והאיינג'לס יגיעו לפלייאוף, אוי ואבוי למי שיפגוש אותם/AP, Jae Hong

לזה קוראים מפגן כוח. דני הארן מלוס אנג'לס איינג'לס הגיש הלילה (בין שבת לראשון) תשעה אינינגים מלאים, במהלכם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט והרשה רק ארבע חבטות, והמלאכים ניצחו את ניו יורק יאנקיז 0:6, כשהם מנחילים לפסים הפסד רביעי ברציפות.

אבל זה לא סוף הסיפור. ההפסד של טקסס 8:7 לאוקלנד ושל בוסטון 6:5 בטמפה ביי, הכניסו את האיינג'לס לתמונת שני המאבקים, כשכרגע הם בפיגור של משחק וחצי מהריינג'רס בקרב על ה-AL מערב וחמישה משחקים מהרד סוקס בקרב על הוויילד קארד. בוסטון, בכושר רע ביותר וללא רוטציית מגישים אמיתית, תפסיד בסדרה הרביעית ברציפות ונראית מאוד לא טוב.

ביתר משחקי ה-AL, דטרויט ממשיכה לצעוד בבטחה לפלייאוף לאחר 2:3 על מינסוטה, שיקגו וייט סוקס גברה על קליבלנד 3:7, טורונטו ניצחה את בולטימור 4:5 וקנזס סיטי גברה בסיאטל על המארינרס 2:4.

ב-NL, דיינה איבלנד הגיש שבעה אינינגים ללוס אנג'לס דודג'רס, שניצחה בסן פרנסיסקו 0:3. אריזונה כבר בפלייאוף באופן מעשי, לאחר 5:6 על סן דייגו. במזרח, פילדלפיה שוב ניצחה במילווקי, 2:3, וסנט לואיס צימקה מהברוורס את הפער לשישה משחקים לאחר 3:4 על אטלנטה. יוסטון גברה בוושינגטון על הנשיונאלס 3:9, פלורידה השביתה את פיטסבורג 0:3 עם תשעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של אניבל סאנצ'ז, שהרשה רק חבטה אחת. קולורדו גברה על סינסינטי 7:12, שיקגו קאבס הכניעה את ניו יורק מטס 4:5.

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס עם דארנל מקדונלד. Mike Carlson, AP
הרד סוקס מחפשים פתרונות, אבל המצב ממשיך להיות קשה/AP, Mike Carlson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully