וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרשאו קפיצה לפלייאוף

10.9.2011 / 14:06

קרשאו והדודג'רס ניצחו את סן פרנסיסקו 1:2 וקירבו לפלייאוף את אריזונה, שגברה על סן דייגו. הפסדים לרד סוקס והיאנקיז

קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס נתן עונה חלומית, ולא עצר גם כשמולו עלה להגיש טים לינסקאם מסן פרנסיסקו ג'איינטס. קרשאו רשם שמונה אינינגים עם תשעה סטרייקאאוטים לעומת שמונה ושישה של לינסקאם ולקח עמו את הניצחון 1:2, לאחר חבטה של ג'יימי קרול באינינג התשיעי. לינסקאם לא זקף לחובתו את ההפסד, אבל הג'איינטס כן ועם פער של 8.5 משחקים מאריזונה, שגברה על סן דייגו 2:3, הם יכולים בהחלט לשכוח מהפלייאוף ומהתואר שבו הם עדיין מחזיקים.

במילווקי, רוי האלאדיי קצר ניצחון מספר 17 העונה ב-3:5 של פילדלפיה על הברוורס עם שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים, והפיליז יהיו, כפי הנראה, הקבוצה הראשונה שמבטיחה סופית את מקומה בפלייאוף. הם רחוקים 11 משחקים מאטלנטה, שהפסידה 4:3 לסנט לואיס. הקרדינלס עם תקווה קלושה לעבור את הברוורס, שמובילים עליהם בשבעה משחקים. סינסינטי עברה את קולורדו 1:4, ניו יורק מטס ניצחה את שיקגו קאבס 4:5, פלורידה רמסה את פיטסבורג 4:13 ו-וושינגטון הכניעה את יוסטון 3:4.

ב-AL, בוסטון המידרדרת נחלה עוד הפסד, שלישי ברציפות, הפעם 7:2 לטמפה ביי. הרד סוקס לא מצליחים לסגור פער של 2.5 משחקים מהיאנקיז, אף שגם האחרונים נוצחו בפעם השלישית ברציפות, 2:1 באנהיים. ג'רד וויבר השליך 11 חובטים של היאנקיז בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים, אבל בניצחון זכה ג'ורדן וולדן הקלוזר, שהסתייע בחבטה של מייסר איסטוריס באינינג התשיעי. טקסס, שמחצה את אוקלנד 4:13, שמרה על יתרון 2.5 המשחקים מהאיינג'לס המאיימים.

בבית המרכז, קליבלנד ניצחה 4:8 את שיקגו וייט סוקס, כשהטייגרס גוברים באותה תוצאה על מינסוטה ושומרים על הפרש של 9.5 משחקים מהגרביים הלבנים ועשרה מהאינדיאנס. הבית הזה נראה לפרוטוקול. בולטימור עברה את טורונטו 0:2 וסיאטל גברה על קנזס סיטי 3:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully