וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "יכולתי לסיים עם צמד"

10.9.2011 / 8:10

חלוץ ויסלה שכבש את שערו הרביעי בקבוצה נגד לך פוזנן המוליכה היה מרוצה בסיום, והחמיא למליקסון: "הוא היה ענק"

«iframe width="450" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/6o5IKzbfQ5s" frameborder="0" allowfullscreen«»/iframe»

צפו בשער של דודו ביטון

בחמשת מחזורי הליגה הראשונים בפולין השיגה ויסלה קרקוב ניצחון אחד, מה שהוביל ללא מעט דיבורים על משבר ודיכאון בעקבות אי ההעפלה לליגת האלופות. אבל האלופה, מסתבר, חיה ובועטת. ויסלה יצאה מהבוץ עם ניצחון חוץ 0:1 על המוליכה לך פוזנן.

האיש של המשחק היה שוב דודו ביטון. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-11 במקום הבולגרי צבטאן גנקוב וכבש את שער הניצחון בדקה ה-25 כשנגח פנימה כדור שניתז מהמשקוף לאחר בעיטה של הסלובני אנדרז' קירם. שימו לב לנתון הבא: ויסלה כבשה העונה ארבעה שערי ליגה ועל כולם חתום ביטון.

"אני מאושר להבקיע ומאושר שהקבוצה ניצחה", אמר החלוץ לוואלה! ספורט. "היה משחק ענק, האצטדיון והאווירה היו פשוט מדהימים. פוזנן קבוצה גדולה כאן, אבל ניצחנו בצדק במשחק טוב. יכולתי לסיים עם צמד, אבל בעטתי לקורה". ביטון לא שכח להחמיא גם לחברו מאור מליקסון, ששיחק 90 דקות: "מאור היה פשוט ענק ולא היה להם פתרון לזריזות שלו".

המאמן רוברט מסקאנט סיכם: "אחרי ההפסד לגדאנסק היה חשוב לנו להחזיר את הביטחון ולהראות שאנחנו לא במשבר ומסוגלים לשחק טוב. אני מרוצה מהגישה, שיחקנו חכם במחצית הראשונה ואני רק מאשים את השחקנים בחוסר האפקטיביות כי יכולנו לכבוש ארבעה או חמישה שערים".

בעקבות הניצחון עלתה ויסלה זמנית למקום השביעי והפער מפוזנן צומק לנקודה. ביום חמישי תפתח ויסלה את השתתפותה בשלב הבתים של הליגה האירופית במשחק ביתי מול אודנסה הדנית. הקבוצה הפולנית משחקת בבית י"א יחד עם פולהאם וטוונטה.

דודו ביטון הבקיע ב-0:1 של ויסלה

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully