וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שישי בליגות הנמוכות: מי הצטיין ומי איכזב?

9.9.2011 / 18:50

קביליו יפו לא הסתדרה בלי הקהל, רואי חשבון ת"א התפוצצו עם 1:11 ורג'יד יחיא חגג בבכורה שלו באיכסל. נבחרי המחזור

* תוצאת המחזור: אליצור יפו – מס. רואי חשבון ת"א 11:1

מ.ס. רואי חשבון תל אביב פתחה את העונה השלישית שלה בליגה ג', ואם בשנה שעברה הפרויקט הייחודי הזה של קבוצה שבה משחקים בעיקר רואי חשבון הספיק רק כדי להגיע למקום הרביעי במחוז תל אביב, נראה שהשנה מכוונים שם גבוה יותר, אפילו מדברים על עליית ליגה. היריבה שעמדה בפני רואי החשבון הייתה אליצור יפו, שהייתה רגילה בשנים האחרונות לשהות בחלק התחתון של הטבלה, אבל עם סגל של 13 שחקנים ושתי הרחקות של שני שחקני מפתח זכר למשחק הגביע נגד יהוד (ערן צפדיה ודמיטרי חרסונסקי), היפואים פשוט התפרקו. שווה איזכור (ליגה ג', מחוז מרכז): עירוני מודיעין – מ.ס. צעירי אלהושלה 1:13.

* ההפתעה: בני אילת

אחרי שבשנה שעברה האילתים לא היו רחוקים מלטפס לליגה הלאומית אבל סיימו במקום השלישי, העונה כבר החלו בהכנות לעונה פיננסית. ללא תקציב למשכורות, באילת מתמקדים השנה בפיתוח שחקני הבית ומשקיעים במחלקת הנוער בתקווה להעמיד קבוצה ראויה לעונה הבאה, שתוכל להתמודד עם עונת המעבר כדי לטפס ליגה. אילת, שהצפינה עד לכפר סבא כדי לשחק את המשחק הראשון העונה, סחבה 91 דקות נגד כפר סבא עד שנתנאל סוויסה הבקיע את השער המפתיע שניצח 0:1. למרות זאת, בקבוצה של ניסים עובדיה לא מתכוונים להסתנוור ועדיין מצהירים שהמטרה היא אחת: להישאר בליגה.

* הכוכב: דודי בכר (הפועל נחלת יהודה)

בשבוע שעבר הוא כבש צמד בניצחון בגביע ליגה ב' על בני יצ'אלאל, והיום (שישי) דודי בכר, שיחגוג בסוף החודש 32, פתח בצורה חלומית את העונה שלו גם בליגה והבקיע שלושער בניצחון הבכורה של הקבוצה מראשון לציון 0:4 על השכנה משיכון המזרח. החלוץ המצוין רגיל לכמויות שערים אדירות בכל עונה, כשבשנה שעברה הוא נעצר על 28 שערים ולפני שנתיים הוא הסתפק ב-17. הפעם הוא כבש שער אחד בראש ושני שערים ברגל, ובקבוצה כבר סיפרו כי הם יהיו מרוצים אם הוא יגיע ל-15, כשבונים גם על החלוצים שמשחקים יחד איתו. נחלת, שתקציבה הוא כ-300 אלף שקל, אמנם לא הציבה מטרה ברורה לעלות ליגה, אבל אין ספק שבכושר טוב של בכר, היא יכולה לעשות את זה.

* המאכזבת: מכבי קביליו יפו

בכל עונה יש ציפיות רבות ממכבי קביליו יפו, משהו שאולי יכול רק להזכיר את הנבחרת, אבל לפחות לפי משחק הפתיחה של "הבולגרים" נדמה שאולי זה מוגזם מדי. בשנה שעברה, למי ששכח, יפו הייתה קרובה לעלות לליגה א', אבל נכנעה בסופו של דבר להכח עמידר שניצחה אותה במשחקי המבחן. השנה גבי בורשטיין עבר לעמדת המאמן, אבל הסיפתח שלו בדרבי קבוצות האוהדים נגד קטמון לא היה מוצלח (הפסד 3:1) ושלח את בורשטיין לחשוב מה לא עבד לו. בשבוע הבא היפואים ידרימו עד אילת, וללא ניצחון שם הקהל המסור של יפו בהחלט יצטרך להיות מודאג.

* האירוע: איברהים אבו סאלח (אחי עכו)

אחי עכו הוכיחה היום הרבה מאוד כוח רצון. הקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום ה-11 ולא הייתה רחוקה מלהיפרד מליגה א', כבר פיגרה 2:0 מול הפועל דליית אל כרמל במשחק הפתיחה של ליגה א', אבל למרות שני השערים המהירים (תוך שש דקות במחצית הראשונה), העכואים לא ויתרו. תמיר ברשישת (40) ושאדי גדבאן (58) החזירו ל-2:2, עכו המשיכה לאיים עם הזדמנויות רבות, ואז בדקה ה-90 הגיע הרגע של המשחק: הרכש החדש של הקבוצה, איברהים אבו סאלח (ז'אק), ששיחק בעבר בהפועל סכנין ובשנה שעברה בבני כאבול, ירה מ-16 מטר כדור מסובב שסידר ניצחון ראשון העונה לעכואים, שאמורים במשחק הביתי הבא שלהם כבר לארח באיצטדיון החדש בעכו.

* המאמן: רג'יד יחיא (הפועל איכסל)

רג'יד יחיא (41) קיבל השנה את המושכות בהפועל איכסל, שניצלה בשנה שעברה מירידה לליגה ג', וללא יותר מדי ניסיון כמאמן בליגה הזו גם הוא מבין שקשה לחשוב בכלל על עליית ליגה. איכסל אמנם הייתה קרובה לעשות את זה לפני שנתיים וסיימה במקום השני, אבל העונה היא תתבסס בעיקר על שחקני בית, ולפחות על פי המשחק הראשון שלה בו הביסה 0:5 את הפועל כפר קמא (ליגה ב', מחוז צפון ב'), יחיא, ששימש לפני כמה שנים כעוזר מאמן באיכסל, יכול להיות מרוצה. איכסל שלטה במשחק, ובנוסף שתי הרחקות בכפר קמא (כולל של השוער) לא השאירו לה סיכוי.

לתגובות: orenko999@walla.co.il

ליגה א': הפועל קטמון ניצחה 1:3 את קביליו יפו

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully