וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - רמת השרון: לא מסתפקים במחמאות

ג'ואל דמאו עבר בבקרת התקציבים והוא צפוי לפתוח בהרכב המארחים. מומי זפרן: "לא רוצה מחמאות, אנחנו צריכים נקודות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו היה זה במסגרת הליגה הלאומית בעונת 2006/7. רמת השרון ניצחה במשחק הראשון 0:1 אך לאחר מכן נוצחה 2:0 ו-3:0.

* אוהד קדוסי שיחק אז בבני סכנין והיה לחלוץ המצטיין בליגה עם 22 כיבושים. הקיץ הוא חזר לסכנין.

* מאמנה של סכנין באותה עונה היה אלישע לוי, ששדרג מעט את הקריירה מאז. השחקן המצטיין של סכנין באותה עונה היה ג'ון קולמה, שגם הוא עשה שדרוג קטן יחד עם אלישע.

* מומי זפרן מרגיש בבית בסכנין. הוא היה המאמן שהעלה אותה לליגת העל ב-2004.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אפשר להגיד שהראש של אנשי בני סכנין לא היה השבוע כל כך ממוקד במשחק מול רמת השרון, אלא יותר בבית הדין של התאחדות שם ביקשה הבקרה להוריד כשש נקודות ליגה לסכנין בשל חוזה כפול עם נסטיה צ'ה. במועדון אמנם מנסים להאמין שבית הדין לא ירשיע את הקבוצה, אך יודעים כי הסיכויים לספוג עונש קשה גבוהים מאוד ולכן חשיבות המשחק הופכת גדולה יותר מחר (שבת).

אתמול הפקיד יו"ר הקבוצה ערבות אישית של כ-150 אלף שקל בבקרת התקציבים והצליח להעביר את ג'ואל דמאו שמחר יעמוד לרשותו של המאמן שלומי דורה שגם אמור לפתוח עמו. מעבר לכך, בשבועיים של הפגרה דורה שם דגשים בעיקר בחלק הגנתי, לאחר שסכנין ספגה שבעה שערים בשני המשחקים הראשונים בליגה, ואמר לחניכיו: "לא הגיוני שנספוג בכזו קלות, אתם חייבים להיות יותר מרוכזים בחלק האחורי". מי שיפנה את מקומו לדמאו יהיה עידן ויצמן שיירד לספסל, ומעבר לכך לא מתכנן דורה שינויים נוספים.

עירוני רמת השרון:

עירוני "ניר" רמת השרון תצא מחר למשחק החוץ הראשון העונה ובכלל בהיסטוריה של המועדון בליגת העל (היה אמור להיות אחד כזה במחזור הראשון נגד מ.ס אשדוד, אך נדחה עקב המצב בדרום לשבוע הבא). לאחר שהפסידה במשחק הפתיחה בבית לראשון לציון, חוששים ברמת השרון מהפסד נוסף שעשוי לסבך את הקבוצה בפתיחת העונה. מומי זפרן אמר לשחקני הקבוצה: "לא אהבתי שקיבלנו מחמאות, בדרך כלל הקבוצות שמקבלות מחמאות זה לא עוזר להן יותר מדי בטבלה. אנחנו צריכים להביא נקודות".

מי שיעמדו לרשותו של המאמן הם החלוץ הברזילאי רומולו ואלן מסודי. זפרן עדיין לא צפוי להכליל את השניים בהרכב אך ייתכן שבכל זאת יחליט לפתוח עם אחד מהשניים כדי לתגבר את החלק הקדמי. משה בוטבול צפוי לחזור להרכב על חשבונו של גל בראל המורחק.

יעמדו למבחן

בני סכנין: פיטר אמבמה

אחת הדילמות הקשות שהיו לסכנין בקיץ היא האם לשחרר את יא יא פטי ולאחר שהמועדון נכנס לבעיות כלכליות לסכנין לא היתה ברירה אלא למכור את הבלם המצוין. במקומו הובא אמבמבה שעליו דובר עד לפני הליגה שלא נופל מרמתו של פטי. עד עכשיו סכנין ספגה שבעה שערים בשני משחקים - כמות גדולה מדי לקבוצה השואפת לא להיקלע למאבקי תחתית. מחר אמבמה יצטרך להוכיח שיש על מי לסמוך בחלק האחורי.

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

אולי השחקן המשמעותי ביותר בכל הקשור לרכש שנעשה בקיץ בשורות עירוני רמת השרון. מסוג המפגשים שצריך בהם הרבה נסיון וקור רוח, ודגו צריך להוכיח שהוא עדיין שייך לקטגוריה הזאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה בוטבול, יוסי אופיר, בן מלכה, ברוך דגו, אוסקר גררו, אורן ניסים.

בני סכנין בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully