וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלרואי כהן צפוי לרדת לספסל

לפי התרגול של דרור קשטן, אורמוש יפתח כקשר ימני ואיגייבור יוסט שמאלה. גבע תלם הגיש מכתב התראה לפני תביעה

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. המאמן דרור קשטן המשיך לתרגל את ההרכב שאמור לפתוח, כשבאימון היום (שישי) ביוואן פרנסמן שוב תורגל כמגן שמאלי, והוא ככל הנראה יחליף את גל שיש הפצוע שיחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. המשמעות היא שעמרי עטיה, שהגיע כדי לחזק את ההגנה, לא יערוך הופעת בכורה ופרנסמן ישתף פעולה עם וואליד באדיר ומריו פצ'אלקה שיהיו הבלמים במשחק.

נראה כי קשטן מתכנן שינוי נוסף שמירקו אורמוש יתופקד כקשר הימני. במקרה כזה, נוסא איגייבור שאמור לנחות היום מניגריה ולשוב לאימונים מחר, יוסט שמאלה ואלרואי כהן יירד לספסל. סלים טועמה שוב לא הורשה להתאמן ועדיין קיים נתק מוחלט בינו לבין קשטן. בהפועל עושים מאמצים לקיים שיחה בין השניים ומאמינים כי היא תתקיים לאחר המשחק נגד בית"ר, מה שיחזיר בהדרגה את טועמה לאימונים ולסגל הקבוצה.

מעבר למשחק, הפועל תל אביב קיבלה ביום שלישי מכתב התראה לפני הגשת תביעה מהדובר לשעבר גבע תלם. במכתב שנשלח דורש תלם סכום של מעל מאה אלף שקלים על פיטורים שלא כחוק מצד המועדון, פיצויי פיטורין ושכר שלא שולם לו. בהפועל הופתעו מהסכום הגבוה אותו דורש הדובר לשעבר, אך הקבוצה טרם הגיבה לעניין באופן רשמי. גבע תלם עצמו אמר: "בצער רב נאלצתי לפנות לערכאות משפטיות, לא חשבתי שיגיע היום שאני אצטרך לעשות זאת מול המועדון שאני אוהב מילדות, אבל שום דבר לא מצדיק פגיעה בפרנסה, במיוחד שעבדתי במועדון כארבע שנים".

הפועל תל אביב סירבה להגיב בנושא.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully