וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מליקסון - מהכישרונות הגדולים בישראל"

9.9.2011 / 10:20

המאמן הציף במחמאות את קשר ויסלה קרקוב: "שחקן מיוחד - זן נדיר", והתייחס לעתידו: "יש הרבה דברים שקושרים אותי לפולין"

אחרי שהחמיץ את משחקי הנבחרת בגלל חתך בשפה, מאור מליקסון צפוי לחזור הערב (שישי, 21:30) להרכב ויסלה קרקוב במשחק החוץ המסקרן מול מוליכת הליגה הפולנית לך פוזנן. ויסלה ניצחה רק פעם אחת בחמשת מחזורי הפתיחה, ובקבוצה בונים על הכוכב שלה מליקסון שיוציא את העגלה מהבוץ.

בינתיים, הקשר הישראלי קיבל לא מעט מחמאות ממקום לא צפוי - אברהם גרנט, שהעניק ראיון לתקשורת בפולין: "אני צופה בליגה הפולנית מפעם לפעם בגלל מאור. אני יודע שהוא מצליח מאוד וזה לא מפתיע אותי כי הוא אחד הכישרונות הגדולים שצמחו בישראל", אמר גרנט.

למאמן היה הסבר לפריצה המאוחרת של מליקסון: "לפעמים שחקנים עושים בחירה רעה של קבוצות וזה פוגע להם בהתפתחות הקריירה. מאור הוא שחקן מיוחד, זן נדיר. הוא מאוד יצירתי ויש לו מגוון תכונות שמאפשרות לו לגבור על היריב: דריבל, מסירה, בעיטה. הכדורגל של היום מפוצץ בטקטיקה, אבל מאור שונה.

"הוא לא תמיד שיחק בקבוצות שהתאימו לסגנון שלו", הוסיף המאמן הישראלי. "מליקסון הוא שחקן שצריך לקבל חופש פעולה על המגרש. העובדה שהוא נלחם לחזור לכושר טוב מראה על האופי שלו. הרבה שחקנים היו מוותרים, אבל מאור נלחם כדי להציל את הקריירה והצליח".

גרנט התייחס גם לסוגיית הדרכון הפולני של מליקסון והאפשרות שישחק בנבחרת פולין: "זו החלטה אישית שלו וצריך לכבד אותה. מכיוון שיש לו דרכון, יש לו זכות לשקול לשחק בנבחרת פולין. גם לי יש שורשים פולניים. אולי אגיש בקשה לדרכון, אבל לא אוכל לעזור לצוות המקצועי, אני זקן מדי כדי לשחק", צחק הישראלי.

"לעבוד בפולין?, למה לא?", התייחס גרנט גם לעצמו. "העדיפות שלי היא לעבוד באנגליה, אבל אולי אגיע לפולין יום אחד. בסופו של דבר, הרבה דברים קושרים אותי למדינה הזו".

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully