וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גרין ביי ניצחה את ניו אורלינס 34:42

תומר ספירשטיין

9.9.2011 / 7:44

משחק הפתיחה של העונה ניפק לנו סוכרייה אמיתית, שבסיומו ניצחה האלופה 34:42. משחק גדול לארון רוג'רס ודרו בריס

משחק הפתיחה של עונת ה-NFL הבטיח לנו הרבה. מאבק בין שניים מהמוסרים הטובים בליגה, מהלכים מדהימים של הקבוצות המיוחדות, ובעיקר - מתח. אין ספק, הפוטבול חזר.

דונאלד דרייבר שחקן גרין ביי פאקרס מופל על ידי ג'בארי גריר וסקוט שייני שחקני ניו אורלינס סיינטס. Jonathan Daniel, GettyImages
דונאלד דרייבר בין גריר ושייני מהסיינטס/GettyImages, Jonathan Daniel

גרין ביי - ניו אורלינס 34:42

האלופה מגרין ביי לא נתנה להנגאובר חגיגות הגביע להישאר לה בראש והמשיכה בדיוק היכן שהפסיקה בעונה שעברה, כשלא נתנה להגנת הסיינטס מנוחה של ממש, וכבר לאחר חמש דקות של משחק עלתה ליתרון לאחר מסירה של ארון רוג'רס שמצאה את הידיים הנאמנות של גרג ג'נינגס - 0:7 לפאקרס.

פחות מחמש דקות לאחר מכן, היה זה ג'ורדי נלסון הצעיר שקלט עוד לייזר של רוג'רס והכפיל את היתרון. דרו בריס והסיינטס לא נשברו, ושלוש דקות לאחר מכן רוברט מיצ'ם עזר לבריס לצמצם את התוצאה. חשבתם שבכך תמה לה פתיחת העונה? הצחקתם את רנדל קוב. הרוקי מקנטאקי קלט מסירה ארוכה מרוג'רס, ואנחנו כבר בתוצאה 7:21 לפאקרס. כל זה, כאמור, ברבע הראשון, כן? איזו פתיחת עונה.

אבל המארחים, כפי שראינו גם בעונה שעברה, לא יודעים לסגור משחק, ושלושה רבעים זה אוקיינוס של זמן עבור בריס. ג'ון קייסי צימצם בבעיטה, ולאחר שהסיינטס הצליחו סופסוף לעצור את רוג'רס, החזיר דארן ספרולס, הרכש החדש מסן דייגו, את הפאנט בחזרה לט"ד. המחצית לא הסתיימה לה, וג'יימס סטארקס הראה את הניצוצות מהפלייאוף האחרון ורץ לאנד-זון. 17:28 לפאקרס במחצית.

המחצית השנייה הייתה יותר שקולה, כשלאחר שש דקות היה זה שוב קייסי שצימצם, אבל בעיטת הקיק-אוף, שלאורך המשחק חשבנו שהיא מיותרת מכל הטאצ'בקים, הגיעה לידי רנדל קוב, שהחזיר אותה 108 יארדים לט"ד. הייתה זו החזרת הקיק-אוף הראשונה שהפאקרס מצליחים להחזיר מאז שאלן רוסום עשה זאת בשנת 2000, והשוותה את שיא הליגה בהחזרה (ביחד עם אליס הובס מניו אינגלנד ב-2007). חשבתם שנגמר? לא כשמדובר בדרו בריס.

לייזר לדוורי הנדרסון קיזז את התוצאה לשמונה נקודות, אבל ג'ון קון, "גיבור העם" בגרין ביי, רמס את דרכו לט"ד בפתיחת הרבע האחרון. שתי דקות וחמש עשרה שניות על השעון לסיום המשחק וג'ימי גרהאם הטייט אנד הצליח לתפוס מסירה של בריס לאחר שתי הטעיות, ואנחנו במרחק שמונה נקודות. הפאקרס שוב כשלו להשיג דאון ראשון ונאלצו להרחיק לידי ספרולס. הסיינטס התקדמו בקצב מסחרר לאורך המגרש, כששנייה לסיום נשרקה לטובתם עבירה (שלא הייתה), אך בניסיון להשיג ט"ד ממרחק יארד, הצליחו הפאקרס להראות לכולם למה ההגנה שלהם עדיין מאיימת, עם עצירה מפחידה על קו האנד-זון - 34:42 בסיום.

רוג'רס היה בלתי ניתן לעצירה, כשסיים עם 27 מ-35, 312 יארדים ושלושה טאצ'ים, ג'נינגס עם 7 תפיסות ל-89 וט"ד, נלסון עם 6 ל-77 וט"ד, וקוב עם שתי תפיסות ל-35 וט"ד.

מנגד, דרו בריס עם יום רגיל במשרד, כשסיים עם 32 מ-49 ל-419 יארדים ושלישייה משלו, הנדרסון עם 6 תפיסות ל-100 יארדים, מיצ'ם עם 5 ל-70 וט"ד וגרהם עם 4 ל-56 וט"ד.

לנו רק נותר להתפעל מחזרתה של הליגה הטובה בעולם, ולקוות לעוד משחקים כאלו.

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

ג'ון קון שחקן גרין ביי פאקרס. Morry Gash, AP
חוגג את הניצחון. קון/AP, Morry Gash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully