וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לרנקה תארח את הירוקים בניקוסיה

8.9.2011 / 19:07

אצל היריבה בליגה האירופית חוששים שהעבודות באצטדיון לא יושלמו בזמן, ולכן ויתרו על האיצטדיון הביתי לטובת ה-GSP

א.א.ק לרנקה, יריבת מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, תארח את משחקיה הביתיים במפעל באצטדיון GSP בניקוסיה ולא במגרשה הביתי בלרנקה, כך החליטה הערב (חמישי) סופית הנהלת המועדון. הסיבה לכך היא שבמועדון חוששים שהעבודות באצטדיון הביתי לא יושלמו בזמן מה שעלול לגרום לסנקציה מאופ"א.

א.א.ק חלפה בסיבובי המוקדמות על פני פלוריאנה (מלטה), מלאדה בולסלאב (צ'כיה) ורוזנבורג (נורבגיה) כאשר כל משחקי הבית נערכו באצטדיון אנטוניס פפאדופולוס בלרנקה והקבוצה ניצחה בכולם. אחרי הפלייאוף, אופ"א דרשה מא.א.ק לבצע מספר עבודות על מנת לאשר את האצטדיון לאירוח בשלב הבתים, אך בשל העיכוב, הוחלט להעביר את המשחקים לניקוסיה.

GSP אינו אצטדיו זר למכבי חיפה, שכן הירוקים אירחו שם את משחקי שלב הבתים בליגת האלופות בעונת 2002/3. מכבי חיפה תארח את היריבה הקפריסאית בקרית אליעזר ביום חמישי הבא ותתארח בניקוסיה בראשון בדצמבר.

יצויין שלרנקה לא תהיה היחידה בבית של מכבי חיפה שתאלץ לארח את משחקיה מחוץ לאיצטדיונה הביתי: גם סטיאווה בוקרשט, קבוצתו של מאמן הירוקים בעבר רוני לוי, תאלץ לנדוד אל האיצטדיון הלאומי החדש בבוקרשט, לאחר סכסוך בינה לבין הצבא הרומני, שהוא הבעלים של האיצטדיון הביתי שלה. כזכור, רק השבוע התבשרה מכבי חיפה שהיא תוכל לארח את משחקי הליגה האירופית בקרית אליעזר, וזו תהיה הפעם הראשונה שהיא מארחת שלב בתים באיצטדיונה הביתי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully