וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביוואן פרנסמן תורגל כמגן שמאלי

קשטן היה מאוד מרוצה משינוי התפקוד של הדרום אפריקאי, שעשוי לפתוח נגד בית"ר ירושלים. חוטבא: "אנחנו הפייבוריטים"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים, שיתקיים ביום ראשון הקרוב, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. קשר הקבוצה סלים טועמה שוב לא הורשה להתאמן עם הקבוצה, וערך אימון לבד בחדר כושר. בקבוצה מנסים ליזום שיחה בינו לבין המאמן דרור קשטן, על מנת ליישר את ההדורים ביניהם, אך בינתיים אין הצלחה בנושא. למרות זאת, האדומים אופטימיים שהסכסוך בין השחקן למאמן ייפתר.

היום התברר באופן סופי כי המגן גל שיש לא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. בשלב הזה קשטן מתלבט לגבי המחליף, כאשר היום תורגל בעמדה הזו ביוואן פרנסמן, ממנו קשטן היה מאוד מרוצה היום, כשנראה שהוא מועדף לפתוח כמגן שמאלי יחד עם וואליד באדיר ומריו פצ'אלקה במרכז ההגנה. בקשר לשיש, מקווים בקבוצה כי הוא יחזור כבר ביום חמישי הבא, למשחק מול רפיד בוקרשט, ואותה תקווה קיימת גם לגבי הקשר הפצוע אביחי ידין.

נוסא איגייבור טרם שב לקבוצה מנבחרת ניגריה, והוא אמור לעשות זאת מחר כשהוא יגיע לאימונים. היום תורגל כקשר ימני מירקו אורמוש, לצידו של רועי גורדה ואלרואי כהן, כשאיגייבור אמור לתפוס את מקום אחד מהשלושה.

המגן הימני נאעל חוטבא דיבר היום באימון בקשר למשחק ביום ראשון: "יהיה משחק עם הרבה אקשן, ואני חושב שאנחנו פייבורטים, אבל כמובן שנתכונן טוב ונעשה את העבודה על המגרש". המגן הימני התייחס גם לכושר בו נמצאת הפועל תל אביב מתחילת העונה: "אני לא חושב שבינתיים הולך לנו קשה. מול בני יהודה היינו עייפים , ועכשיו השחקנים חזרו לכושר טוב".

חוטבא, שקיבל השבוע את הטעימה הראשונה שלו במשחקים בינלאומיים, כשנכלל בסגל הנבחרת לשני המשחקים עם יוון וקרואטיה, סיפר על החוויה : "הבכורה הייתה יחסית טובה בשבילי, למרות שלנבחרת היה פחות טוב. עכשיו אני מתרכז בהפועל, יש לנו משחק מול בית"ר וחיייבים לנצח".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully