וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: מתחילים לרוץ

תומר ספירשטיין

8.9.2011 / 15:06

המחזור השני יוצא לדרך, עם שני משחקים מרכזיים בשידור ישיר ועוד הרבה מוקשים. מי תהיה הקבוצה הבכירה הבאה שתיפול?

המחזור הראשון כבר מאחורינו, כשכבר אנו רואים שינויים בדירוג הקבוצות. השבוע אנחנו אמנם מקבלים מעט שידורים, אבל לפחות יש לנו את המשחק המרכזי של המחזור בשידור ישיר, ובשעה נורמלית בערב שבת. מה עוד צופן לנו המחזור?

ניק סייבן מאמן אלבמה. Tony Gutierrez, AP
יצליח לנצח את ג'ו פטרנו? ניק סייבן/AP, Tony Gutierrez

החלטות, החלטות

לואיזיאנה סטייט (2) - נורת'ווסטרן סטייט

אחרי הניצחון החשוב על אורגון בשבוע שעבר, הטייגרס של לס מיילס מקבלים משחק פשוט בשביל לנוח מעט. ג'ארט לי, שהיה דווקא סביר בשבוע שעבר, יפתח שוב במקומו של ג'ורדן ג'פרסון המושעה, כשמאחוריו שני הרצים וור ופורד. הטייגרס, שבשבוע שעבר כפו ארבעה איבודי כדור, חייבים להמשיך במומנטום חיובי לפני המפגש המרתק מול מיסיסיפי סטייט בשבוע הבא.

פן סטייט (23) - אלבמה (3) (שידור ישיר, שבת 22:30, ESPN)

הקרימזון טייד ראו את הטייגרס עוקפים אותם בדירוג, וכעת יצטרכו ניצחון איכותי משלהם בשביל לנסות לחזור למקום השני. ניק סייבן טרם הודיע מי הק"ב שיפתח השבוע, בעיקר לאור תצוגה קצת חלשה של מק'קארון וסימס, וכך גם המצב אצל ג'ו פטרנו, שעדיין מתלבט בין בולדן למקגלוין. מה שבטוח, הול להיות שמח בהאפי ואלי בשבת.

פלורידה סטייט (5) - צ'רלטון סטייט

גם הסמינולס, שפתחו בצורה טובה את העונה, מקבלים משחק נוח בשביל לתת לג'ימבו פישר אפשרות להרגיע את הק"ב שלו, אי.ג'יי מנואל, לפני המשחק המרכזי שלהם בשבוע הבא נגד אוקלהומה.

דיוק - סטנפורד (6)

אחרי המשחק השגרתי של אנדרו לאק בשבוע שעבר, הוא לא צפוי להיתקל בקשיים מיותרים מול דיוק. מי שכן ירצה שימשיכו להתמקד בלאק הוא סטפן טיילור הרץ, שהעמיס יופי של מספרים במחזור הקודם ומקווה להמשיך כך.

ויסקונסין (8) - אורגון סטייט

הבונים של אורגון סטייט צנחו אחרי ההפסד המביך לסקרמנטו סטייט, וכעת הם יצטרכו לנסוע לויסקונסין ולהתמודד עם ריאן ווילסון, שהיה מעולה בפתיחה שלו עבור הגיריות. זהו המפגש הראשון בין הקבוצות מזה יובל, וצמד הרצים בל ו-ווייט כבר לא יכולים לחכות לשחזר את התפוקה שלהם מהשבוע הקודם.

אוקלהומה סטייט (9) - אריזונה

הקאובויס (כן כן, אני יודע, קאובויס, תנסו אתם להעלות ידיעה בהנגאובר) נראו טוב בשבוע שעבר תחת מתאם ההתקפה החדש טוד מונרן שהחליף את דנה הולגורסן שמונה למאמן ווסט וירג'יניה. מצד שני, גם הוויילדקאטס של אריזונה נראו טוב תחת הנהגתו של ניק פולס. הולך להיות משחק לא פשוט עבור ההתקפה של מייק גאנדי. כמו שאנו רגילים לומר -זהירות מוקש.

נברסקה (10) - פרסנו סטייט

זהו המפגש הראשון בין הקבוצות, כאשר טיילור מרטינז לא צפוי להיתקל בקשיים מיוחדים מול הבולדוגס המדשדשים.

סטיב ספורייר מאמן מכללת דרום קרוליינה. Mary Ann Chastain, AP
יש לך עוד דרך ארוכה, חביבי. ספורייר/AP, Mary Ann Chastain

הליכה בשדות מוקשים

איסט קרוליינה - וירג'יניה טק (11)

ההגנה של פרנק בימר תעמוד למבחן ראשון העונה, כשתתמודד מול התקפת המסירה היעילה של הפיראטים, שהעמידה בשנה שעברה 37 נקודות למשחק, כמו גם במחזור הפתיחה. ההוקיס שלטו ביד רמה על אפלצ'יאן סטייט בשבוע שעבר, אבל עכשיו זה משחק טיפה יותר קשה.

ג'ורג'יה - דרום קרוליינה (12)

עוד משחק קשה מבית היוצר של ה-SEC, כאשר מארק ריכט יהיה חייב לתת פייט לסטיב ספורייר אם הוא רוצה לשמור על משרתו. הגיימקוקס, מצד שני, חייבים להמשיך במומנטום החיובי שלהם בשביל להישאר הקונטנדרים המרכזיים למשחק אליפות החטיבה. יהיה אש.

אורגון (13) - נבאדה

הברווזים צלעו בשבוע שעבר מול לואיזיאנה סטייט, כשלא הצליחו להניע את הכדור יותר מדי. כעת הם פוגשים יריבה יותר נוחה שרק פותחת את העונה שלה, ללא מנהיגה בשנים האחרונות, קולין קאפרניק. צ'יפ קלי יהיה חייב לגרום לרץ שלו, להמייקל ג'יימס, להיראות כמו הרץ שקיוו שיהיה.

ארקנסו (14) - ניו מקסיקו

אוהיו סטייט (15) - טולדו

אובורן - מיסיסיפי סטייט (16)

עוד משחק פגז של החטיבה הטובה במדינה, כאשר אובורן האלופה פוגשת את אחת הטוענות לכתר, הבולדוגס ממיסיסיפי. אובורן ניצחה אמנם בשבוע שעבר, אבל רק בקושי, וצנחה מחוץ לדירוג. כעת יש בפניהם משוכה קשה עוד יותר, והמסע האמיתי מתחיל עכשיו.

מישיגן סטייט (17) - פלורידה אטלנטיק

פלורידה (18) - אלבמה בירמינגהם

הגייטורס נראו מצויין בשבוע שעבר, עם סקור בכל אחד מארבע ההתקפות הראשונות שלהם. כעת צריכים הגייטורס להמשיך לבנות מומנטום חיובי לקראת פתיחת המשחקים החטיבתיים שלהם.

ווסט וירג'יניה (19) - נורפולק סטייט

אריזונה סטייט - מיזורי (21) (שידור ישיר, שבת 5:30, ESPN)

עוד מוקש. הטייגרס ממיזורי התקשו יתר על המידה בשבוע שעבר מול מיאמי (אוהיו), וכעת הם יוצאים למשחק חוץ מאוד לא פשוט בסאן דוויל סטדיום בטמפי. הדווילס נראו חדים בשבוע שעבר, והולך להיות מרתק.

ג'ון ברנטלי שחקן פלורידה גייטורס. Phil Sandin, AP
במומנטום חיובי. ברנטלי/AP, Phil Sandin

דרום פלורידה (22) - בול סטייט

הקבוצה של סקיפ הולץ קפצה לתוך הדירוג לאחר הניצחון בשבוע שעבר בסאות' בנד, וכעת הם פוגשים יריב יותר נוח.

טקסס (24) - בריגהם יאנג

גם הלונגהורנס נכנסו לדירוג, והם יפגשו את הקוגרס, שהצליחו בשבוע שעבר לנצח במיסיסיפי את אול' מיס. לא משחק פשוט עבור מאק בראון וגארט גילברט, שינסו להשוות את מאזן הניצחונות הביתי שלהם מהעונה שעברה.

חיל האוויר - טקסס כריסטיאן (25)

הצפרדעים המקורננות כמעט ונשרו מהדירג לאחר ההפסד לביילור (שנכנסו לדירוג אבל לא משחקים השבוע), והמשחק הזה לא יהיה פשוט יותר. במפגש הקודם בין השתיים, הצפרדעים רמסו את חיל האוויר, אך כעת זה יהיה משחק
אחר לחלוטין.

משחקים נוספים

דרום קליפורניה - יוטה

היוטס פותחים רשמית את העונה הראשונה שלהם בפאק-12(לשעבר פאק-10), עם משחק חוץ קשה בקולוסיאום בלוס אנג'לס מול השחקנים של ליין קיפין. משחק לא פשוט עבור שתי הקבוצות, כאשר המנצחת תקבל זינוק מצוין בבית הדרומי.

מישיגן - נוטר דאם

מישיגן ניצחה בשבוע שעבר די בקלות, האייריש עשו כל
שביכולתם כדי להפסיד בשבוע שעבר, וכעת הן נפגשות בביג האוס לעוד משחק בשושלת הארוכה הזו. שתי הקבוצות המעוטרות ביותר במכללות, שכבר כמה שנים מאכזבות ונכשלות, חייבות להוכיח השנה מי מהן על אמת.

ליין קיפין מאמן מכללת דרום קליפורניה. AP
זהירות, המורמונים באים. קיפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully