וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי תהיה האלופה החדשה?

8.9.2011 / 10:46

סן פרנסיסקו שוב הפסידה, 1:3 לסן דייגו. אריזונה שוב ניצחה, 3:5 את קולורדו וככל הנראה תהיה לנו אלופה חדשה העונה

כנראה שזה נגמר סופית מבחינת סאן פרנסיסקו ג'איינטס. הקבוצה מהמפרץ הפסידה הלילה שוב, הפעם 3:1 בסן דייגו והיא נראית כמו מי שויתרה סופית על המירוץ לפלייאוף הניצחון הלך לארון האראנג, מאט קיין רשם את ההפסד. בתוספת הניצחון של אריזונה 3:5 על קולורדו, כולל הומראנים מידי ג'סטין אפטון ומיגל מונטרו, הפער בין הקבוצות עומד על שבעה משחקים. לג'איינטס נשארו עוד 19 משחקים בלבד, כולל סדרת חוץ נגד אריזונה והם נראים חסרי סיכוי ממשי לשמור על התואר בו זכו בעונה שעברה.

אטלנטה כנראה תהיה בפלייאוף, אבל זה יהיה דרך הווילד קארד ולא דרך בית המזרח של ה- NL, אחרי שהלילה היא חטפה סוויפ מפילדלפיה, שמחזיקה כעת ב- 10.5 משחקי יתרון על פני הברייבס. סינגל של רוס גלואד הכניס את ראול איבנייז הביתה באינינג התשיעי ונתן את הניצחון לפיליז, שממשיכים במסעם לקראת הניצחון ה- 100 העונה.

סנט לואיס עוד לא איבדה תקווה והיא השיגה ניצחון שני ברציפות על מילווקי, הפעם 0:2, כשהניצחון הולך לכריס קרפנטר. הפער ירד ל- 6.5 משחקים בבית המרכז של ה- NL והקרדינלס עדיין לא אמרו נואש. במשחקים נוספים ב- NL המטס גברו 0:1 על פלורידה, פיטסבורג ניצחה 4:5 את יוסטון ושיקגו קאבס עברה את סינסינטי 3:6. המשחק בין וושינגטון ללוס אנג'לס נדחה.

ב- AL: גיז'רמו מוסקוסו מאוקלנד שמר את קנזס בלי חבטה עד לאינינג השמיני, אלא שאחרי שני אאוטים, השיג סלבדור פרז מהרויאלס סינגל ומוסקוסו נאלץ להסתפק בניצחון, 0:7.

מי שלא זכה לניצחון הוא טים וויקפילד. המגיש הקשיש של בוסטון, שמחפש בנרות את ניצחונו ה -200 בקריירה, יצא מהמשחק מול טורונטו אחרי חמישה אינינגים סבירים, כשהוא מוליך 5:8, מה שלא הספיק לו בדיעבד, והוא ראה את הבולפן של הרד סוקס ובעיקר דניאל בארד, שספג חמש ריצות, מחרב לו את היתרון והניצחון. טורונטו ניצחה במשחק פרוע 10:11. הרד סוקס לא ניצלו את ההפסד של היאנקיז, 5:4 באינינג ה- 11 מול בולטימור והפער נשאר על 2.5 משחקים לטובת ניו יורק.

דטרויט ממשיכה לסגור עניינים בבית המרכז, כשהפעם היא גוברת 6:8 על קליבלנד בראשותו של האל ג'סטין ורלאנדר, עם ניצחון 22 העונה ובסיוע גראנד סלאם של ויקטור מרטינז. טקסס הפסידה לטמפה ביי 5:4 עם ווק אוף הומראן של דזמונד ג'נינגס והאיינג'לס ניצחו 1:3 את סיאטל וצימקו את ההפרש בין הקבוצות ל- 2.5 משחקים במערב. במשחק נוסף, מינסוטה ניצחה את הוויט סוקס 4:5.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully