וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חסוס: "רוצה להיות כמו דלגאדו, קשה לי עם השפה"

8.9.2011 / 9:53

האקוודורי של חיפה על התאקלמותו. אלישע לוי לשחקנים: "אסור לתת לאשדוד לעשות דברים בקלות, צריך להתנפל עליהם"

החלוץ מרלון דה חסוס רק הגיע לישראל, אבל לפי התקשורת באקוודור כבר חולם להיות גדול חלוצי הנבחרת בכל הזמנים. בראיון שהעניק לתקשורת המקומית, אמר דה חסוס כי הוא שואף להשתוות לאגוסטין דלגאדו, השם הכי גדול של הנבחרת בכל הזמנים.

"כשלמדתי בבית הספר לכדורגל של דלגאדו בעמק הצ'וטה, תמיד רציתי להיות כמוהו, זה נותן לי תקווה לצמוח ולהיכלל בסגל הנבחרת ולהיות כמוהו או טוב יותר", אמר החלוץ. "אני די מרוצה מההסתגלות שלי. שבוע אחרי שבוע אני מתקדם. מטרת הנסיעה הייתה להיות באירופה. הכי קשה זה עם השפה של המדינה. קיבלו אותי כאן יפה. אני לא סובל כל כך הרבה אבל אני חייב ללמוד את השפה".

חיפה קיימה הבוקר היום אימון נוסף לקראת המשחק באשדוד. המגן אייל משומר ערך אימון מלא והוא צפוי לפתוח, כשגם החלוצים שלומי אזולאי וחן עזריאל השלימו אימון מלא אך לא ברור אם ייכללו בסגל. אלישע לוי מתכוון להעניק לא מעט הזדמנויות לשחקני ספסל במשחקים הקרובים, כדי לחלק את העומס הצפוי לקבוצה החל מהמשחק ביום חמישי מול לרנקה. אוראל דגני הצעיר צפוי לפתוח בעמדת הבלם לצד סארי פלאח, כדי לעבוד על התיאום בין השניים לקראת המשחק.

הבוקר הצטרפו לחיפה כל שחקני הנבחרת, כולל ולדימיר דבאלישווילי (נבחרת גיאורגיה) ובויאן שראנוב (נבחרת סרביה), ולוי אמר לשחקניו: "אני שמח שבפעם הראשונה אחרי תקופה מסוימת כולנו נמצאים כאן. אפשרתי לכם לנוח אתמול כי רציתי שתתרעננו ושלא תבואו עייפים. אסור לתת לאשדוד לעשות דברים בקלות כמו שקרה מול פתח תקוה. אנחנו צריכים להתנפל עליהם".

עד כה נמכרו יותר מ-3,000 מנויים לקראת המשחקים באירופה. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "א.א.ק לרנקה היא הקבוצה החלשה בבית, אבל המשחקים באירופה לימדו אותנו שאסור לזלזל באף קבוצה. סטיאווה ושאלקה? יהיה מאוד קשה מולן, בעיקר בחוץ. בבית אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, גם את שאלקה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עדכון אחרון: 13:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully