וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיכאל זנדברג סיכם לעונה

הקשר בן ה-31 הרשים את ניצן שירזי, טרם התקבלה החלטה לגבי סרור וסימיץ’. חרמון: "אפשר להגיע לפלייאוף העליון"

אורי לנץ

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מיכאל זנדברג סיכם הבוקר (חמישי) בהפועל חיפה. הקשר בן ה-31 שהתאמן השבוע בקבוצה של ניצן שירזי הותיר רושם טוב על המאמן וסיכם את תנאיו עד סיום העונה.

הפועל חיפה תהיה קבוצתו השביעית בליגת העל של זנדברג, שהחל את הקריירה בהפועל רמת גן ועבר בהפועל פתח תקוה, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב, בני יהודה ומכבי פתח תקוה.

במקביל ממשיכים להתאמן בקבוצה גם עידן סרור והקשר הסרבי ניקולה סימיץ', כשההחלטה לגבי הצטרפותם תתקבל רק אחרי המשחק מול בני יהודה בשבת, מאחר והפסד ליגה שלישי ברציפות עשוי לשכנע את הבעלים יואב כץ להחזיר לסגל את ערן לוי, מה שיבוא על חשבון לפחות אחד מהם.

גולן חרמון בירך היום על החתמתו של מיכאל זנדברג בקבוצה: "ההצטרפות של זנדברג מבורכת, הוא שחקן שיכול לעזור לנו להתרומם. אומנם זה לא כיף לאבד חבר כמו ערן לוי, אבל זה הכדורגל וצריכים להמשיך קדימה".

על פתיחת הליגה הגרועה ולקראת המפגש מול בני יהודה אמר הבלם: "זה לא סוד שבשבועיים האחרונים לא נראינו טוב במגרש. היו חסרים לנו הרבה מאוד דברים , לא היתה מספיק התלהבות ומוטיבציה ואני חושב שהפגרה הגיעה לנו בזמן, אני רק יכול לקוות שהדברים האלה ישתפרו. אנחנו חייבים לצאת מהבעיה שאנחנו נמצאים בה, אפילו גם בכדורגל לא יפה ולצבור נקודות ואז נחשוב על כדורגל יפה".

הקבוצה לא עברה שינוי כל כך גדול ואין סיבה ששחקנים שנתנו עונה מצוינת, השנה לא יציגו את אותה יכולת", המשיך חרמון. "אם בשנתיים הקודמות הפועל חיפה צברה תשע נקודות רצופות בתחילת הליגה, אז אולי העונה התחלנו קצת הפוך ואני מקווה שזה יתאזן ונעשה עונה טובה, אני מאמין שאפשר להגיע לפלייאוף העליון".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully