וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: פייטון מאנינג סיים את העונה

תומר ספירשטיין

7.9.2011 / 22:49

על פי דיווחים צפוי הקוורטרבק של אינדיאנפוליס לעבור ניתוח נוסף בצווארו, ולא יהיה כשיר ל-2011. קרי קולינס יחליפו

בעוד שבליל חמישי תיפתח העונה, וביום ראשון יחלו משחקי המחזור הראשון, מי שלא יפתח את העונה הוא פייטון מאנינג. הק"ב של אינדיאנפוליס קולטס הוכרז בלתי כשיר למשחק החוץ ביוסטון ביום ראשון הקרוב, עקב החלמתו האיטית מדי לאחר הניתוח שעבר בצווארו בפגרה האחרונה. על פי דיווחים נוספים, מאנינג יעבור ביום ראשון ניתוח שני בצוואר ולא יראה מגרש ב-2011.

"להגיד שאני מאוכזב שלא אוכל לשחק זה אנדרסטייטמנט", אמר מאנינג, בן ה-35, בהודעה, "החלק הכי טוב בפוטבול זה להיות שם על המגרש עם חבריי לקבוצה. זה יהיה קשה לא להיות שם ולשחק בשביל הארגון והאוהדים שלנו. אני פשוט לא מספיק בריא בשביל לשחק, ואני עושה כל מה שביכולתי בכדי להשיג את בריאותי מחדש".

מאנינג הינו הק"ב הפעיל שמחזיק בשיא ההופעות הרצופות בליגה ושני בהיסטוריה רק לברט פארב, ולאחר 227 פתיחות רצופות, המשחק ביום ראשון הקרוב יהיה הראשון שבו לא ישחק מאז שהחל לפתוח עבור הקבוצה. הקולטס החתימו בתחילת החודש את קרי קולינס הוותיק בתור תעודת ביטוח למקרה שמאנינג לא יוכל לפתוח את העונה כמתוכנן. "הקבוצה הזו תסתדר מצוין בלעדיי, ואני יודע בבטחה שהם יחסרו לי יותר משאני אחסר להם", אמר מאנינג.

"אני מצפה להריץ את ההתקפה", אמר קולינס בן ה-38, שחזר מפרישה, "לעשות מהלכים כשהם שם, להיות חכם עם הכדור, לעשות קריאות טובות, החלטות טובות, להכניס אותנו למהלכים הנכונים כשהמצב מצריך זאת. אני נכנס לשבוע הזה במחשבה שאני הולך להריץ את ההתקפה הכי טוב שאוכל".

"תמיד ידענו שיש סיכוי", אמר מאמן הקבוצה ג'ים קאלדוול, "זו המשמעות של 'בספק'. אתה תמיד חייב להתכונן לגרוע מכל ולקוות לטוב מכל". קאלדוול אמר שיש לו אמונה בקולינס, לו היו שבועיים ללמוד את התקפת הקולטס, אך טרם שיחק עם רג'י וויין ודאלאס קלארק, "זה הולך להיות קצת שונה בלי פייטון, הוא יחיד במינו. כשאתה מסתכל על הליגה, לרוב הקבוצות יש ק"בים שהחמיצו זמן. שלנו פשוט היה ממש בלתי רגיל".

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully