וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "גם עם מאמן אחר לא היינו עולים"

7.9.2011 / 17:49

הנבחרת נחתה לאחר קרואטיה, תמיר כהן משלים עם האכזבה. בנין: ”לא ענייני אם פרננדז ימשיך”, רוסו: "הבעיה לא בשחקנים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעט פחות מיממה לאחר ההפסד 3:1 לקרואטיה, חזרה היום (רביעי) נבחרת ישראל ארצה מאוכזבת במיוחד. שחקניו של לואיס פרננדז, שכבר הובילו 0:1 בזאגרב, ספגו שלושה שערים תוך 10 דקות ואיבדו כל סיכוי תאורטי להשתבץ בין שני המקומות הראשונים בבית ו' של מוקדמות יורו 2012 בפולין ואוקראינה. מה שאומר שהמשחק מול מלטה בחוץ ייערך מבחינת ישראל לפרוטוקול בלבד.

בנין: "האכזבה גדולה"

"האכזבה היא גדולה", אמר עוזר המאמן טל בנין. "אני לא חושב שצריך לנתח את מה שקרה אלא להסתכל על כל הקמפיין. מבחינת התוצאה צריך לקרוא לזה כישלון לא הגענו להצלבה". לגבי טל בן חיים אמר עוזר המאמן: "האדום הוא חלק מהמשחק. טל תרם הרבה לנבחרת במהלך קמפיינים רבים ואין לנו טענות אליו. פרננדז? לא דיברנו על הסיכויים שלנו כמאמנים להמשיך אחרי שניצחנו משחקים ולא נדבר על זה עכשיו. התעסקנו בעיקר במשחקים. זה לא העניין שלי אם לואיס ממשיך או לא".

מי שנשמע מאוכזב מאוד הוא קשר מכבי חיפה תמיר כהן, שחזר להרכב לאחר תקופה ארוכה. "ברור שהתחושות לא טובות", אמר, "נגיע למשחק הבא, נכבד את המדים של הנבחרת. הפסדנו משחקים שבהם היינו צריכים לנצח. עד היום לא עלינו, וגם עם מאמן אחר לא היינו עולים. אין הבדל".

על טל בן חיים והביקורת שספג בעקבות הכרטיס האדום שלו, אמר כהן: "תוך כדי המשחק זה לא היה נראה רע. אני לא יודע אם הגיע אדום ולא מאשים את גיא חיימוב בשערים. דודו יצא, היה אדום וקיבלנו שער מהיר. איבדנו ריכוז וזה מה שקרה. יש לנו דור מצוין ועוד נגיע רחוק. ברור שאם לא הוטצאנו נקודות מהגדולות המקום שלנו לא ביורו. לא משנה לנו מי יהיה המאמן, נעשה את העבודה עם כל אחד שיגיע".

ג'ובאני רוסו, שנחת גם הוא בישראל, אמר: "במחצית הראשונה הייתם טובים אבל כדורגל זה משחק של 90 דקות. דיברתי עם השחקנים והמאמן של קרואטיה והם אמרו שהם לא היו בלחץ, אבל שהיה להם מזל בשער של מודריץ' ועם האדום של טל. הגיע לו כרטיס אדום. בניון ואוואט אמרו לי שהבעיה היא לא בלואיס, אלא בשחקנים".

גיא חיימוב הוסיף: "זה הכדורגל. צריך להסתכל קדימה ולנסות לעלות בטורניר הבא. אחרי האדום של טל בן חיים היינו חייבים לשמור על התוצאה ולא לספוג. אם יזמינו אותי שוב? אם יחשבו שאני מספיק טוב, אז כן".

מי אכזב ומי קצת פחות בהפסד לקרואטיה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully