וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעמרי קנדה יש חובות להפועל תל אביב"

בקבוצה כעסו מהתביעה לבוררות שהגיש המגן בגובה של כרבע מיליון שקל: ”פנייתו הסתיימה עוד לפני שהחלה, הוא תחת חוזה”

מגן הפועל תל אביב עמרי קנדה הגיש הבוקר (רביעי) תביעה למוסד בוררות כנגד הקבוצה, כשהוא דורש שחרור מיידי ותשלום של שש משכורות אחרונות. לטענת קנדה, מחודש אפריל הקבוצה הלינה את שכרו ולא שילמה לו מענק חתימה הקיץ ומענק עלייה לליגה האירופית, ולכן היא חייבת לו תשלום של 268,745 שקל, את התביעה הגיש באמצעות עו"ד צ'רלי בוזגלו.

כזכור, רק בחודש שעבר נדחתה תלונה של קנדה, שפנה לוועדה למעמד השחקן וביקש לקבוע סעיף שחרור מהקבוצה, אך טעונותיו נדחו. היום החליט קנדה לקחת את התביעה צעד קדימה כשכעת הוא מבקש שחרור מיידי מהקבוצה עקב מה שהוא טוען כהפרת חוזהו.

בהפועל תל אביב התקשו לעבור לסדר היום על דרישותיו של קנדה, והגיבו לתביעה: "לעמרי קנדה יש חובות כלפי הקבוצה אותם היא פרעה בפני גורמים שונים עבורו. נכון לזמן זה, עמרי עדיין חייב כספים למועדון. עוד יצוין, כי פנייתו של קנדה הקודמת לבוררות הסתיימה עוד לפני שהחלה בטענה כי קנדה שחקן תחת חוזה עד תום העונה. אנו מאמינים כי כך תסתיים גם פנייה זו".

עורך דינו של השחקן הגיב בעניין: "אם הפועל תל אביב טוענת ששילמה לגורמים זרים או לוותה כסף לעמרי, אנו בסך הכל מבקשים שיציגו אסמכתות בעניין. אנו רוצים להגיע לגמר חשבון. ביקשנו מסמכים אלה במשך תקופה, עוד בזמן שיוצג בידי עורך דינו הקודם. הקבוצה משתמשת בדרך זו בכדי להפעיל לחץ על השחקן כדי שיחתום בקבוצה".

מעבר לתגובה הרשמית של הקבוצה, בהפועל זועמים על השחקן מהעובדה כי יודעים שם שהשחקן מצוי תחת חובות כבדים והקבוצה נרתמה פעמים רבות לסייע לו. "הוא פשוט חוצפן, אין דרך אחרת להגדיר את זה", אמר גורם בקבוצה. "במקום שיתרכז בנסיונות לחזור להרכב, הוא מתעסק כל היום בכמה הקבוצה פגעה בו, כשהוא יודע טוב מאוד שהפועל עשתה הכל בכדי לעזור לו. יש לו מזל שאנחנו שומרים על כבודו ולא רצים לתקשורת לספר על מצבים מביכים שהוא עבר, כשאנשים בקבוצה עזרו לו. בגלל כפיות הטובה הזו, כולם במועדון זועמים עליו".

מעבר לכך, היועץ המשפטי של ההתאחדות משה אביבי קיבל היום מכתב נוסף מעו"ד אסף ברם שהפציר שוב בהתאחדות לפסול את אלי טביב כבעלים של הפועל תל אביב בגלל עברו והעובדה כי עדיין לא העביר תעודת יושר משלטונות ארצות הברית שתאשר כי לא עבר עבירה פלילית בשבע השנים האחרונות. במכתב דרש עו"ד ברם להפסיק את העיכובים בנושא ולחייב את טביב להמציא באופן מיידי מסמכים בעניין, ובמידה שלא יעשה זאת, דרש ברם לפסול אותו כבעלים של הפועל תל אביב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully