וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סוגרים את הפינות

7.9.2011 / 10:46

פילדלפיה ניצחה את אטלנטה 3:6 והגדילה את יתרונה במזרח ל-9.5 משחקים. גם דטרויט בורחת לקליבלנד וטקסס לאיינג'לס

יש עדיין שלושה שבועות עד תום העונה ב-MLB, אבל כפי שהדברים נראים כרגע, השבוע האחרון ייערך לפרוטוקול בלבד. הנה תמונת המצב בבתים כרגע.

AL מזרח: ניו יורק יאנקיז שמרה על יתרון בן 2.5 משחקים, כשניצחה את בולטימור 3:5. בוסטון הביסה בטורונטו את הבלו ג'ייז 0:14 עם שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של ג'ון לסטר.

AL מרכז: דטרויט מחצה את קליבלנד 1:10 ויתרונה בבית עומד על שמונה משחקים משיקגו וייט סוקס ו-8.5 מהאינדיאנס. הווייט סוקס ניצחו 0:3 במינסוטה, הטייגרס יהיו בפלייאוף.

AL מערב: טקסס השתיקה את טמפה ביי 0:8 עם תשעה אינינגים מלאים של סי ג'יי ווילסון, והגדילה את יתרונה בפסגה ל-3.5 משחקים, לאחר שלוס אנג'לס איינג'לס נוצחה על ידי סיאטל.


NL מזרח: פילדלפיה עברה את אטלנטה 3:6 בסיוע שישה אינינגים טובים של ואנס וורלי. היתרון של הפיליז עומד על 9.5 משחקים והם הגיעו ל-90 ניצחונות, כשהמאזן שלהם הוא 48:90 - הטוב ביותר במייג'ורס.

NL מרכז: סנט לואיס ניצחה את מילווקי 2:4, היתרון של הברוורס עדיין גדול - 8.5 משחקים.

NL מערב: סן פרנסיסקו צימקה מעט את הפער מאריזונה לאחר ה-4:6 של הג'איינטס בסן דייגו והפסד הדיאמונדבקס 8:3 בדנבר לקולורדו. הנחשים מוליכים בפער של שישה משחקים.

לפרוטוקול: לאחר יותר משנה, חזר סטיבן שטרסבורג להגיש במדי וושינגטון. שטרסבורג, שעבר ניתוח טומי ג'ון במרפק, נראה חד בחמשת האינינגים שבהם הגיש. הוא הרשה שתי חבטות בלבד ללא ריצות חובה, אבל הנשיונאלס הפסידו ללוס אנג'לס דודג'רס 7:3.

יתר התוצאות:

פיטסבורג - יוסטון 4:1
שיקגו קאבס - סינסינטי 4:2
פלורידה - ניו יורק מטס 7:4
אוקלנד - קנזס סיטי 7:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully