וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "בגילי כל ריגוש הוא משמעותי"

6.9.2011 / 19:13

המנהל המקצועי של הפועל חולון התרגש מחגיגות האוהדים באימון הפתיחה. שמיר: "אנחנו מרוצים מהסגל, מקווה שנתחבר"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חולון ערכה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה הרשמי שלה באולם הפחים. 150 אוהדים הגיעו לעודד את הקבוצה המתחדשת שלהם ויצרו אווירה חגיגית במיוחד שרק הוסיפה לציפיות הגבוהות מהקבוצה שבנה המנהל המקצועי, בה חתמו הקיץ הזרים רון לואיס, בריאנט דאנסטון, טזמין מיטשל ופטריק סאליבן, והישראלים מורן רוט, דן גרונפלד, שון דניאל, שלומי הרוש וניב סולומון.

גרשון, שהונף על כתפי האוהדים שפרצו למגרש וחגגו עם זיקוקים וקונפטי, אמר: "זה אמנם אירוע קטן אבל די מרגש. הפעם האחרונה שהייתה פה על הכתפיים של האוהדים הייתה לפני 35 שנה כשהעלתי את הקבוצה הזאת ליגה".

"אני מקווה מאוד שהיום הזה היא איזושהי התחלה טובה", המשיך גרשון. "זה מרגש, אבל בגילי כל ריגוש הוא משמעותי. הכי חשוב שבשנתיים-שלוש הקרובות נהיה מאוזנים בלי הרפתקאות, שתהיה פה קבוצה שהאוהדים האלו יוכלו ליהנות ממנה".

על הערכתו בנוגע לעונה הקרובה אמר גרשון: "אני מעריך שהקבוצה תהיה מספיק טובה, ושהמגרש הזה יעזור לנו לצבור לא מעט ניצחונות. שנהיה בצמרת ולא בתחתית. אני רוצה פיינל פור, אבל צריך לראות את השחקנים, היום נראה אותם בפעם הראשונה. אני מקווה מאוד שזה יתחבר".

"חולון זה מקום מאוד מלהיב לבוא אליו, להיות חלק מהמסורת הזו", אמר המאמן החדש דן שמיר. "זה לא עוד יום בחיים שלי, אלא יום מיוחד מאוד. אני מקווה שלכולם כאן יהיה טוב אחד עם השני. לעובדה שפיני הצטרף הייתה השפעה גדולה מאוד על ההחלטה שלי להגיע לכאן, לעבוד עם פיני גרשון זה כיף, עבדנו ביחד בעבר וזה היה נהדר בשבילי. אני מקווה שגם הקדנציה הזו תהיה כך".

על הציפיות שלו מהקבוצה העונה אמר שמיר: "אני לא אחד שאוהב להגדיר ציפיות מראש, כי אחר כך שואלים אם זה כשלון או אכזבה על פי זה. אם הבאנו לפה את כל מי שהבאנו, אנחנו שמחים ומרוצים מהסגל שסגרנו לפני שבועיים, צריך קבוצה שתתחבר, ואני מקווה שזה מה שיש לנו".

אלעד חסין, שגם הוא הצטרף לצוות המקצועי של חולון אמר היום: "אני חוזר לעבוד עם דן ופיני. החוויות הכי גדולות שלי היו עם השניים האלה במכבי , גביע אירופה , גמר אחד, אליפות בארץ. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד מתרגש, חולון זה מקום מפואר ואנחנו מתחילים עוד עונה. הציפיות שלנו הן קודם כל ליהנות, ככל שהעונה תתקדם נראה איפה אנחנו נמדדים ביחס לשאר". לגבי מצבת השחקנים הוסיף חסין: "לדן היו את הרשימות שלו וגיבוי מלא מפיני וגם ממני. אני שמח שהשגנו את השחקנים שאנחנו רוצים במגבלות שהיו לנו , השאלה היא לא מי הבאנו ומתי, השאלה היא החיבור שיהיה בקבוצה".


גרשון ניצל את מסיבת העיתונאים של חולון לקבור את הענף
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully