וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קאנו לעצמם יתרון

6.9.2011 / 8:04

רובינסון קאנו חבט לגראנד סלאם, היאנקיז ניצחו את בולטימור 10:11 והגדילו את הפער מבוסטון. דטרויט ואריזונה דוהרות

זה היה יום שני שהרגיש כמו יום ראשון בגלל חגיגות הלייבור דיי האמריקאי, מגמה שהתעצמה במיוחד אצל ניו יורק יאנקיז. הפסים, שרק בשבוע שעבר רדפו אחרי בוסטון, פתחו פער בן 2.5 משחקים מהרד סוקס, לאחר שניצחו בבית את בולטימור 10:11. רובינסון קאנו חבט לגראנד סלאם וחסוס מונטרו ירה לשני ההומרים הראשונים שלו העונה, אחד מהם העלה את היאנקיז ליתרון 8:9 שאותו לא שמטו. מארק טשיירה עם הומר מספר 36.

בינתיים, הרד סוקס ספגו הפסד כפול בטורונטו. הם נוצחו באינינג ה-11 על ידי הבלו ג'ייז מהומראן של ברט לאורי שקבע 0:1, ובנוסף איבדו את ג'וש בקט שנטש באינינג הרביעי בגלל פציעת קרסול. עם זאת, הוא עזב בעצמו את המגרש ונראה שהפציעה לא רצינית.

דטרויט לא עוצרת. הטייגרס גברו על קליבלנד 2:4, והם רחוקים כבר 7.5 משחקים מהאינדיאנס, בדרך להופעה ודאית בפלייאוף. שיקגו וייט סוקס ניצחה במינסוטה פעמיים - 1:2 ו-0:4, כשבמשחק השני רשם זאק סטיוארט הופעה מדהימה של תשעה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים וחבטת חובה אחת בלבד. הפער מדטרויט עומד על שבעה משחקים. במערב מתחיל להיות חם, כשלוס אנג'לס איינג'לס גברה על סיאטל 3:7, טמפה ביי עברה את טקסס 1:5 והפער בין הריינג'רס לאיינג'לס הצטמצם עוד יותר, ל-2.5 משחקים. קנזס סיטי ניצחה באוקלנד 6:11.

ב-NL, אריזונה גברה 7:10 על קולורדו לאחר דפיקות לב באינינג התשיעי, וכמו דטרויט, גם היא תופיע בפלייאוף כמעט בוודאות, כשיתרונה על פני סן פרנסיסקו נראה כרגע בלתי מחיק, שבעה משחקים לאחר שגם הג'איינטס ניצחו, 2:7 בסן דייגו בסיוע שני הומרים של פבלו סנדובאל. במשחקים חסרי משמעות ניצחה וושינגטון את לוס אנג'לס דודג'רס 2:7, פיטסבורג עברה את יוסטון 1:3 ושיקגו קאבס גברה על סינסינטי 3:4.

קליף לי ופילדלפיה קברו את אטלנטה עם ניצחון 0:9,
כשלי רושם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים בשאט אאוט שישי העונה. ההפרש בין השתיים עומד כעת על 8.5 משחקים. הברייבס עדיין ביתרון גדול במירוץ הוויילד קארד עם מאזן 58:82, כשלסן פרנסיסקו ולסנט לואיס מאזן 67:74, הקרדינלס הפסידו בבית למילווקי 1:4, כשהברוורס מעשית כבר בפנים מאחר שיתרונם עומד על 10.5 משחקים כשבקופה נותרו 20.

דיווח על יתר המשחקים - בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully