וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד אלמליח: "מכבי חיפה תקעה אותי"

הדס גרינברג

5.9.2011 / 13:47

הקשר ששוחרר מהירוקים לפני כחודש, נותר ללא קבוצה ומוסיף: "אני ראוי לשחק בליגת העל. בעונה שעברה נהניתי"

בזמן שמרבית שחקני ליגת העל כבר נמצאים בתוך מסגרת קבוצתית יש כמה שיש להם מקום בליגת העל אך הם מתקשים למצוא אותו, אחד מהם הוא ליעד אלמליח. הקשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה וקיבל בקיץ את כרטיס השחקן שלו לידיו, חוזר בקיץ על ידי הפועל עכו בה שיחק בשנתיים האחרונות ומכבי פתח תקוה, אבל היום מוצא את עצמו בלי קבוצה.

"מכבי חיפה קראה לי בקיץ לתחילת האימונים. היו לי שיחות עם המאמן על כך שאמשיך לעבוד ואקבל את ההזדמנויות שלי, אבל כבר במחנה אימון ראיתי שאני לא באמת הולך לקבל דקות", סיפר אלמליח, "לפני חודש הודיעו לי שאני משוחרר ושאני יכול לחפש קבוצה. סוכם בין חיפה להפועל עכו שחיפה תשתתף בחלק מהחוזה שלי ובשורה התחתונה זה לא היה המצב, הם היו מוכנים להשתתף אבל בחלק קטן מאוד ועכו לא זזו מהעמדה וההצעה שלהם אלי. אני חושב שמגיע לי יותר מבשנה שעברה".

אלמליח הוסיף: "משהו בהתנהלות לא היה נכון ואני מדבר גם על ההתנהלות שלי וגם על זו של מכבי חיפה. ההתנהלות של מכבי חיפה. הם תקעו אותי, משכו אותי מתחילת הקיץ עד לפני חודש – אז לקבוצות כבר היו סגלים פחות או יותר מגובשים. כשהם שחררו אותי קבוצות כבר היו במחנות אימונים בחו"ל. אם מכבי חיפה היו לוקחים ילד מהנוער שיחווה את מחנה האימונים עם קבוצה בוגרת הם היו מרוויחים יותר. זה לא מה שאני הייתי צריך ובדיעבד זה מה שדפק ועיכב אותי".

הקשר בן ה-22 הוסיף על הסיבות מדוע בסופו של דבר לא חתם בהפועל עכו: "היו סיבות כלכליות ומעבר לזה לא הרגשתי שרוצים אותי יותר מדי שם. ציון ויצמן היה זה שרצה אותי, אבל אלי כהן לא דיבר איתי כל הקיץ. היחסים בינינו אף פעם לא היו יותר מדי. לא היו תאקלים אבל גם לא היו יחסים פתוחים וטובים. בגלל זה אני לא מופתע שאני לא בעכו".

אלמליח הוסיף: "אני בטוח שיש לי מקום בסגל של מכבי חיפה, אבל יש שם מאמן שיש לו את השיקולים שלו. אף פעם לא הרגשתי שם מספיק מוערך, כך שגם ככה לא ראיתי את עצמי במכבי חיפה למרות שהלוואי עלי ועל כל אחד שיצליח להשתלב במועדון כזה. אני חושב שאני ראוי להיות בקבוצה בליגת העל, קבוצה שמחה שמשחקת כמו שעכו שיחקה בשנה שעברה. העונה שעברה הייתה עונה שבאמת נהניתי בה מהכדורגל".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully