וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק מתחילה לברוח

5.9.2011 / 12:28

דרק ג'יטר הוביל את היאנקיז לראשות הבית עם 3:9 על טורונטו והפסד של בוסטון לטקסס. אריזונה שוב ניצחה את סן פרנסיסקו

בניו יורק מתחילים להרגיש את אוקטובר באוויר, מה שאומר שהיאנקיז ובראשם דרק ג'יטר כמובן, מתעוררים ומעלים הילוך. אמש (ראשון) ניצחו הפסים את טורונטו 3:9 מאחורי משחק נהדר של ג'יטר, שכלל הומראן בן שלוש ריצות וחמש הכנסות רצים בסך הכל. אלכס רודריגז וניק סווישר הוסיפו הומראנים משל עצמם, סי. סי. סבאת'יה שוב היה מצוין עם שבעה אינינגים ושליש, כשהוא נותן רק שתי ריצות וזוכה בניצחון 19 העונה. הומראן מספר 40 לחוזה באוטיסטה האימתני לא הספיק לטורונטו.

מי שלא ממש עומדת בקצב היא בוסטון, שהפסידה בבית לטקסס 11:4 ואיבדה עוד סדרה. ג'ון לאקי, כמעט כהרגלו יש לציין, היה לא מרשים. הוא יצא אחרי חמישה אינינגים, כשהוא מרשה שש ריצות ומתחיל את האינינג השישי בו הריינג'רס שמו שבע ריצות על הלוח וגמרו את המשחק. התקווה הלאומית של נבחרת ישראל, איאן קינסלר, היה רחוק דאבל אחד מסייקל, כשמייק נאפולי מגבה אותו עם הומראן משלו. הפער בין היאנקיז לרד סוקס עומד כבר על משחק וחצי. טקסס ביתרון שלושה וחצי משחקים על פני לוס אנג'לס
במערב.

עוד ב-AL: האיינג'לס עדיין לא מוותרים לטקסס ועשו את שלהם עם ניצחון 1:4 על מינסוטה החלשה. החדשות הטובות של הטווינס הן שובו של ג'ו מאוור להרכב, בינתיים רק כחובט יעודי, מה שהספיק לו כדי להעיף את הכדור מהמגרש הומראן השני שלו העונה. מארק בהרלי, שפעם הגיש משחק מושלם, לא ירצה לזכור את הלילה שהוא עבר בדטרויט, כשהטייגרס, שרוצים פלייאוף, שחטו אותו עם 2:18. בהרלי שרד רק שלושה איניניגים ושליש בהם ספג שבע ריצות. מיגל קבררה ואנדי דירקס עם הומראנים. אוקלנד גברה על סיאטל 5:8, טמפה ביי הביסה 1:8 את בולטימור וקליבלנד עברה 6:9 את קנזס סיטי, במשחקים חסרי משמעות.

ב-NL: פילדלפיה, שכבר נמצאת עם רגל וחצי בפלייאוף, מורידה מעט הילוך. רוי האליידי עלה לגבעה ולא היה מדהים והפיליז הפסידו לפלורידה 4:5 אחרי 14 אינינגים, כשבאינינג האחרון דיוויד הרנדון איפשר ארבע הולכות, אחת מהן סיימה את המשחק. אטלנטה ניצלה את ההפסד של פילדלפיה וצימקה את הפער ממנה במשחק עם ניצחון 3:4 על הדודג'רס. ההפרש בין הקבוצות עומד על שבעה וחצי משחקים.

ארבע ריצות של אריזונה באינינג השמיני העניקו לה 1:4 על סן פרנסיסקו והקרדינלס נראים סגורים בפלייאוף, כמו גם מילווקי, שניצחה 0:4 את יוסטון. סנט לואיס הפסידה 2:3 בבית לסינסנטי וכבר לא תצליח לתפוס את הברוורס. המטס ניצחו 3:6 בוושינגטון, שיקגו קאבס גברה באותה תוצאה על
פיטסבורג וסן דייגו עברה עם 2:7 את קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully