וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "לא חושב שביזינו את עצמנו נגד יוון”

4.9.2011 / 22:12

נבחרת ישראל התאמנה בקרואטיה, אבל עדיין חושבת על יוון. שחקן: ”אנו יודעים שהקמפיין אבוד”. טואטחה עשוי לפתוח

נבחרת ישראל ערכה הערב (ראשון) אימון ראשון על אדמת קרואטיה, זאת לקראת המשחק מחרתיים מול הנבחרת המקומית. השחקנים שלא נטלו חלק במשחק מול יוון ערכו אימון מלא וחלקם יפתח בהרכב הראשון. טאלב טואטחה, תומר חמד ומאור בוזגלו, שישבו על הספסל מול יוון, עשויים לעלות בהרכב.

במידה וישחק, טואטחה ייכנס על חשבונו של עמרי בן הרוש, שדווקא היה אחד השחקנים היותר טובים מול יוון. השחקנים ששיחקו ביום שישי ערכו אימון כושר קל בלבד, כשעוד לפני האימון אמר שחקן בנבחרת: "אין כאן אווירה של משחק חשוב. כולם כאן יודעים שהקמפיין הזה אבוד". פרננדז עדיין לא בטוח מה יהיה ההרכב שלו, והוא שוקל שינויים נוספים.

הקשר ביברס נאתכו, שהוא ואלמוג כהן לא ישותפו במשחק בגלל צבירת צהובים, אמר הערב לוואלה! ספורט: "הייתה אווירה מצוינת לקראת המשחק מול יוון. הרגשה שמשהו טוב הולך לקרות, אבל את התוצאות ראינו במגרש. הכל הלך הפוך".

בנוגע למשחק מול קרואטיה הוסיף נאתכו: "האם יש על מה לשחק? בטח. אתה מייצג מדינה שלמה ולא בא לעשות טיול ולחזור הביתה. כל משחק נבחרת חשוב, גם אם מדובר במשחק ידידות ואסור לנו לבזות את עצמנו. אני לא חושב שביזינו את עצמנו גם נגד יוון, כי היה אכפת לנו. אפשר גם להפסיד 3:0 ועדיין להראות שאכפת לך. קו התפר בין הפסד לניצחון הוא דק. נגד יוון ניסינו לעשות הכל, אבל יש ימים בכדורגל שאי אפשר להסביר מה עובר עליך, וזה היה אחד מאותם ימים".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully