וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חיתוכים אחרונים לקראת העונה

4.9.2011 / 18:28

ברנדון מריוות'ר ודן אורלובסקי יהיו בין אלו שיחפשו מקום עבודה חדש, אחרי שהקבוצות חתכו את הסגלים שלהן ל-53 שחקנים

אחד התאריכים המותחים ביותר בקריירה של שחקן פוטבול מקצועני הגיע אתמול (שבת), כאשר קבוצות ה-NFL ביצעו את החיתוכים הסופיים של הסגלים שלהם ונאלצו להישאר עם 53 שחקנים נבחרים. מספר שחקנים, דוגמת אלברט היינסוורת', שהצטרף מוקדם יותר הקיץ לניו אינגלנד פטריוטס, ואיש לא היה בטוח אם יצליח להישאר בסגל לקראת העונה הבאה עלינו לטובה, הצליחו להוכיח כי מקומם בליגה, כאשר לעומתם אחרים נחתכו ויחפשו לעצמם קבוצה חדשה (או עבודה חדשה).

בניו אינגלנד אומנם החליטו לשמור על היינסוורת', אבל ויתרו על הסייפטי ברנדון מריוות'ר. השחקן, שנבחר על ידי הפטריוטס בסיבוב הראשון של דראפט 2007, לא סיפק את הסחורה בארבעת עונותיו בליגה וכנראה שהוא יחפש את מזלו בשיקגו ברס, איתם הגיע לסיכום. בניו אינגלנד החליטו לוותר גם על התופס ברנדון טייט ועל הרץ האחורי המזדקן סמי מוריס.

רוב גרונקובסקי, הטייט אנד הצעיר של ניו אינגלנד, עבר עונת רוקי נהדרת, אבל אתמול היה לו יום מתסכל כאשר הוא ראה את שני אחיו, כריס, הפולבק של דאלאס ודן, הטייט אנד של דנבר, נחתכים ברגע האחרון.

קבוצה נוספת שתמיד מעוררת עניין היא אינדיאנפוליס. הקולטס, שעדיין מחכים לתשובה בנושא פייטון מאנינג, החליטו לחתוך את הקוורטרבק דן אורלובסקי. כרגע לא ידוע אם מאנינג, שעבר ניתוח בפגרה, יהיה כשיר לפתיחת העונה ביום ראשון ביוסטון, כשבמידה והוא לא יוכל לשחק, מי שיוביל את התקפת אינדיאנפוליס הוא קרי קולינס, שהוחזר מפרישה. שחקן נוסף שנחתך מהקבוצה הוא התאקל ההגנתי והפרו בולר לשעבר טומי האריס.

עוד חיתוכים מסקרנים: באוקלנד החליטו להיפטר מהקוורטרבק טרנט אדוארדס, שחתם בקבוצה רק לפני חודש. גם באריזונה המתחדשת ויתרו על קוורטרבק, ברודי קרויל, שגם הוא חתם רק הקיץ ולא הספיק לשחק אפילו דקה במדי הקבוצה. דאלאס שיחררה את הבועט הותיק שיין גרהאם. עוד בחירת סיבוב ראשון מדראפט 2007 שלא שרד הוא "באסטר" דיוויס, שנחתך מבאפלו. פיטסבורג ויתרה על מרחיק הבעיטות ג'רמי קפינוס.

חדשות נוספות מהליגה: הקוורטרבק טרל פריור, שהושעה במהלך הפגרה מחמישה משחקי ליגה ונבחר בדראפט המשני על ידי אוקלנד, עירער הערב על ההחלטה להשעותו. בריאן ווטרס, הגארד ששוחרר מקנזס סיטי, חתם בניו אינגלנד. סדריק בנסון, הרץ האחורי של סינסנטי, שוחרר מהכלא אחרי חמישה ימים. הוא נכלא ביום שלישי האחרון בגין תקיפה.

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully