וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "עשרת אלפים אדומים לא טועים"

טועמה לא הורשה להתאמן עם הקבוצה ואמר למקורביו: "אלחם, האוהדים רוצים שאשאר". אורמוש צפוי לפתוח מול בית"ר

בצל חוסר הוודאות לגבי עתידו של סלים טועמה בהפועל תל אביב, הקשר התבקש היום (ראשון) להתאמן בנפרד וערך אימון קל בלבד לצד הפצועים אביחי ידין וגל שיש. במועדון הבטיחו כי הקשר יזומן לשיחת הבהרה עם המאמן דרור קשטן וההנהלה, אך זאת לא נערכה היום ולכן קשה להעריך האם טועמה ישוב להתאמן עם כל הקבוצה כבר השבוע.

בכל אופן, בהפועל תל אביב לא מוותרים כרגע על עסקת בן חיים וקיימת אפשרות שהמו"מ עם עמוס לוזון יחזור, זאת ללא כל קשר לעובדה שהשחקן כבר לא יוכל להשתתף בליגה האירופית. לכן בהפועל ממשיכים להפעיל לחץ על טועמה, שמצידו אמר למקורביו: "אני לא יודע מה יהיה, עשרת אלפים אדומים לא טועים ולא סתם רוצים שאשאר בקבוצה. הקהל נתן לי הרבה אהבה ואני מתכוון להילחם על מקומי. מבחינתי הכל עבר ואפשר לפתוח דף חדש".

מעבר לכך, בהפועל מקווים כי דדי בן דיין ויוסי שבחון ששוחררו, ימצאו קבוצה שתסכים לקלוט אותם ולשלם את חוזיהם. האדומים לא מעוניינים לשלם את שכרם של השניים עד לסיום העונה, במידה והם לא יהיו חלק ממשי בקבוצה. שביעות רצון גדולה קיימת מקשר הרכש הקרואטי מירקו אורמוש, והוא ככל הנראה יהיה בהרכב כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. אורמוש אמור לשחק באגף הימני, כשנוסא איגייבור יעבור למרכז המגרש.

הקבוצה תחל למכור מחר את הכרטיסים למשחק המסקרן מול בית"ר, כאשר תחילה המכירה תהיה למנויים בלבד. ערוץ 1 הודיע שישדר את המשחק, ובקבוצה העבירו להתאחדות בקשה להקדים את המשחק ליום ראשון, עקב משחק הקבוצה ביום חמישי העוקב (15.9) בליגה האירופית מול ראפיד בוקרשט.

(עדכון ראשון: 15:37)

הפועל ת"א בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully