וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חגיגת שידורים ב-FOX וב-ESPN

4.9.2011 / 13:00

ESPN תשדר 123 משחקים העונה, FOX ו-METV ימשיכו במסורת הדאבל-הדר, בנוסף למשחק שישודר ב-5+ לייב

חגיגת שידורים ב-NFL צפויה לאוהדי המשחק גם בשנה הקרובה, כשהלוחות של הרשתות הזרות ימשיכו להיות עמוסים. זאת, לאחר שהשנה הצטרף גם ערוץ הספורט ויעביר משחק ב-5+ לייב. המשחק שיועבר בערוץ ביום ראשון יהיה בין קרוליינה לאריזונה.

FOX ספורט, שהחלה בעונה שעברה לשדר שני משחקים בערוץ הרגיל וב-HD, תמשיך לעשות זאת גם השנה על בסיס שבועי. תוכנית קדם המשחק, זוכת פרס האמ"י, תמשיך לפתוח את הערב שעה לפני תחילת המשחקים. ב-20:00 תשודר הבחירה הראשונה של הרשת, ממיטב משחקי ה-NFC, והמשחק השני יהיה רנדומלי, מאחת החטיבות. בימי רביעי ישודר בערוץ תקציר מאחד ממשחקי השבוע, בימי חמישי תוכנית הריאליטי-דוקו "UTSA Football: The Birth of a Program" וביום שישי תועבר התוכנית NFL Gameday ובה סיכום השבוע והאירועים הבולטים בו. המשחקים שישודרו במחזור הפתיחה יהיו בין סנט לואיס לפילדלפיה (20:00) וסן דייגו למינסוטה (23:15).

ESPN תעביר את משחקי ליל ראשון ושני, יחד עם התוכנית הקבועה NFL tonight ועוד תוכניות אקטואליה בנושא פוטבול. ביום חמישי הקרוב תשדר הרשת את ההתמודדות בין גרין ביי לניו אורלינס (3:30, בין חמישי לשישי), את המשחק בין ניו יורק ג'טס לדאלאס (3:15, בין ראשון לשני), את המפגש בין מיאמי לניו אינגלנד (2:00, בין שני לשלישי) ואת המשחק שינעל את המחזור, בין אוקלנד לדנבר (5:15, בין שני לשלישי).

METV תשדר שני משחקים, ביום ראשון ב-20:00 וב-23:15. נכון לעכשיו, טרם פורסמו משחקי הפתיחה שיועברו בערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL 2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully