וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אריזונה כבר מוכנה לפלייאוף

4.9.2011 / 10:39

איאן קנדי והדיאמונדבקס ניצחו את לינסקאם והג'איינטס 2:7, הפער חזר לשישה משחקים. סייקל לג'ורג' קוטאראס ממילווקי

איאן קנדי שחקן אריזונה דיאמונדבקס. Tony Avelar, AP
הוכיח שאי אפשר לזלזל בו. קנדי/AP, Tony Avelar

איאן קנדי פרץ השנה, אבל המגיש של אריזונה דיאמונדבקס יודע שעכשיו, בספטמבר, זמן ההוכחות. קנדי הגיש הלילה (בין שבת לראשון) שבעה אינינגים מצוינים עם שישה סטרייקאאוטים, וניצח את טים לינסקאם וסן פרנסיסקו 2:7. הניצחון הזה סייע לדיאמונדבקס להגדיל שוב את הפער בפסגת ה-NL מערב לשישה משחקים.

מילווקי ממשיכה בשעיטה לעבר הפלייאוף, כשהלילה ניצחה ביוסטון 2:8. התופס המחליף ג'ורג' קוטאראס חווה משחק קריירה כשחבט לסייקל (סינגל, דאבל, טריפל והומראן) הראשון העונה בליגה. הוא סיים עם שתי הכנסות רצים וארבע ריצות. סנט לואיס גברה על סינסינטי 4:6, אבל עדיין רחוקה 8.5 משחקים מהברוורס.

במזרח הפסידה פילדלפיה לפלורידה 8:4, אבל אטלנטה לא השכילה לנצל זאת והפסידה בבית 2:1 ללוס אנג'לס דודג'רס. גראנד סלאם של דרק לי נגד קבוצתו לשעבר באינינג התשיעי הקנה לפיטסבורג ניצחון 5:7 על שיקגו קאבס. וושינגטון עברה את ניו יורק מטס 7:8 וקולורדו ניצחה בסן דייגו 4:5.

ב-AL, היאנקיז שוב הפכו פיגור מול טורונטו לניצחון, 4:6, ושמרו על יתרון בן חצי משחק מבוסטון. הרד סוקס פיגרו 3:0 מול טקסס, אבל אינינג רביעי בן שמונה ריצות שכלל גראנד סלאם של קרל קרופורד הקנה להם ניצחון 7:12. דטרויט כבר רואה את הפלייאוף מקרוב, לאחר שהומר של מיגל קבררה שם על הלוח שלוש ריצות באינינג התשיעי מול שיקגו וייט סוקס והקנה ניצחון 8:9. עם ההפסד של קליבלנד 5:1 בקנזס סיטי, זו נראית שאלה של זמן עד שהטייגרס יבטיחו את המקום הראשון בבית המרכז. לוס אנג'לס איינג'לס גברה על מינסוטה 6:10 וצימקה את הפער מטקסס ל-3.5 משחקים. טמפה ביי עברה את בולטימור 3:6.

ג'ורג' קוטאראס שחקן מילווקי ברוורס. Pat Sullivan, AP
רגע יפה בקריירה. קוטאראס/AP, Pat Sullivan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully