וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ושוב, היאנקיז ראשונים

3.9.2011 / 13:23

ניו יורק ניצחה את טורונטו 2:3 וחזרה לפסגת ה-AL מזרח בעקבות ה-0:10 של טקסס על בוסטון. ניצחון 21 לוורלאנדר

ניו יורק יאנקיז ובוסטון יהיו שתיהן בפלייאוף, השאלה היא רק מאיזה מקום יגיעו אליו. אם שופטים על פי הלילה שבין שישי לשבת, התשובה היא ניו יורק, אבל זה עוד עשוי להשתנות. ברט גארדנר חבט להומראן ואיבן נובה ניצח את טורונטו 2:3, כדי לאפשר לפסים לשוב לפסגה לאחר שהרד סוקס הובסו בפנוויי פארק 10:0 על ידי טקסס. איאן קינסלר ירה להומר בן שלוש ריצות, דרק הולנד רשם שבעה אינינגים מצוינים. הריינג'רס הגדילו את יתרונם בפסגת המערב ל-4.5 משחקים בעקבות הפסד לוס אנג'לס איינג'לס 13:5 למינסוטה.

בדטרויט המשיך ג'סטין ורלאנדר את עונת הסיי יאנג (ואולי גם ה-MVP) שלו, כשעם שבעה אינינגים ושליש רשם ניצחון 21 העונה, 1:8 על שיקגו וייט סוקס. ה-ERA של ורלאנדר עומד על 2.34. קליבלנד גברה בקנזס סיטי על הרויאלס 4:5 והיא רחוקה מהטייגרס 5.5 משחקים. בולטימור ניצחה בטמפה ביי 2:3 ואוקלנד עברה את סיאטל 2:9.

סן פרנסיסקו יודעת שזה עכשיו או לעולם לא. הג'איינטס גברו על אריזונה 2:6 והורידו את ההפרש לחמישה משחקים. שמונה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים למאט קיין. בבית המרכז, לאחר הסדרה בין סנט לואיס למילווקי שהסתיימה בסוויפ של הקרדינלס, פנתה כל קבוצה לדרכה. הברוורס חזרו לנצח, 2:8 ביוסטון, הקרדינלס שבו להפסיד, 11:8 לסינסינטי. הפער כבר בלתי מחיק כמעט, 8.5 משחקים. גם בבית המזרח לא תצליח אטלנטה לסגור את הפיגור מפילדלפיה, כשהפיליז ניצחו במיאמי 3:5 את פלורידה והברייבס הפסידו 8:6 ללוס אנג'לס דודג'רס. ניו יורק מטס ניצחה בוושינגטון 3:7, פיטסבורג גברה על שיקגו קאבס 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully