וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הצתה מאוחרת

2.9.2011 / 10:26

אלברט פוחולס וסנט לואיס ניצחו במילווקי 4:8 והשלימו סוויפ. היאנקיז ניצחו בבוסטון, לקחו סדרה ראשונה מהרד סוקס

העונה של אלברט פוחולס וסנט לואיס קרדינלס נראתה אבודה עד לפני שלושה ימים. בתחילת ספטמבר המצב עדיין קריטי, אבל עם שיפור קל. פוחולס חבט לשני הומרים, ה-34 וה-35 שלו העונה, והקרדינלס ניצחו במילוווקי 4:8 כדי להשלים סוויפ על הברוורס ולהוריד את ההפרש ל-7.5 משחקים. עם זאת, כשלציפורים האדומות יש רק עוד 23 משחקים בקופה, קשה להניח שהם יצליחו לעבור את מילווקי.

סיבה למסיבה הייתה גם לניו יורק יאנקיז, שרשמו שלוש ריצות באינינג השביעי בפנוויי פארק וניצחו 2:4. זה היה ניצחונם הראשון של הפסים בסדרה מול בוסטון העונה, לאחר ארבעה הפסדים. הרד סוקס ביתרון זעום של חצי משחק, רגע לפני עימות משמעותי עם טקסס. הריינג'רס, אגב, ניצחו 2:7 בטמפה ביי ושמרו על פער של 3.5 משחקים מלוס אנג'לס איינג'לס, שגברה על סיאטל 3:4. דטרויט הפסידה בבית לקנזס סיטי 8:11, אבל קליבלנד מרימה ידיים לאחר 7:0 ביתי לאוקלנד. 6:8 לטורונטו בבולטימור.

ב-NL, ואנס וורלי הגיש שישה אינינגים וניצח עם פילדלפיה את סינסינטי 4:6, כשהפיליז רושמים סוויפ ראשון בעיר מאז 1976. ריאן הווארד עם הומר מספר 30 העונה. אטלנטה גברה על וושינגטון 2:5, ניו יורק מטס הכניעה את פלורידה 5:7 ולוס אנג'לס דודג'רס כופפה את פיטסבורג 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully