וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רוויס וראנדו: "ההרגשה מצויינת והאווירה טובה"

1.9.2011 / 20:06

הזר החדש של הפועל ירושלים השתתף באימון פתיחת העונה, בו חסרו המאמן קטש וכדיר, נעימי וקוקיה הנמצאים בליטא

הפועל מגדל ירושלים פתחה הערב (חמישי) את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2011/12, כשהיא חסרה את המאמן עודד קטש ואת אלישי כדיר, יובל נעימי ואורי קוקיה הנמצאים עם נבחרת ישראל ביורובאסקט. מי שהעביר את האימון היה עוזר המאמן דרור כהן יחד עם מאמן הכושר רוני גוטליב, והשם המעניין היה הרכש החדש של הקבוצה ג'רוויס וראנדו, שנחת שלשום בארץ וערך את אימון הבכורה שלו במדי האדומים, אחרי שעבר בדיקות רפואיות.

שני שחקנים חדשים נוספים, לוק ג'קסון ודי ג'יי סטרוברי, ינחתו בארץ ביום ראשון ויצטרפו לאימונים בתחילת השבוע הבא. בין התאריכים 18-23 בספטמבר הקבוצה תצא למחנה אימונים בכפר גלעדי, ותערוך במהלכו מספר משחקי אימון, כשלפני המחנה תערוך הקבוצה משחק אימון מול מ.כ הבקעה. בתוך כך, נמשכות השיחות עם קנדי ווינסטון ( 27, 1.98 מטר), לסטר האדסון, ואייברי בראדלי.

עוזר המאמן כהן אמר: "כיף לחוזר לאימונים, וההרגשה היא טובה מאוד. אנחנו מאמינים מאוד בקבוצה השנה ושמחים לחזור לעבודה על הפרקט. נעבוד קשה במהלך השבועות הקרובים בכדי להגיע מוכנים כמה שיותר לעונה הקרובה".

וראנדו סיפר על קבוצתו החדשה: "הרגשה מצוינת להתאמן בירושלים. יש אווירה טובה והרבה נכונות מצד כולם. באנו לעבוד קשה בכל האספקטים בכדי להיות בכושר טוב. נחכה לשבוע הבא להצטרפות של עוד שני השחקנים שצריכים להגיע. יש בירושלים שחקנים טובים מאוד וקבוצה טובה מאוד ונצטרך לעבוד קשה באימונים בכדי להגיע להישגים".

שחקן הקבוצה גוני יזרעאלי: "תמיד כיף לחזור להתאמן, ויש בזה תמיד סוג של התרגשות. אימון ראשון בירושלים זה משהו שחיכינו לו והתחלנו לצאת לדרך. מצפה לנו חודש אינטנסיבי של אימונים, משחקי אימון ומחנה אימונים, ואנו בהחלט באים עם הרבה רצון ונחישות להצליח העונה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully