וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "שימו לב לכדורים הארוכים של קראגוניס"

1.9.2011 / 12:53

מאמן הנבחרת הזהיר את השחקנים: "אם לא תלחצו אותו, הוא ייתן כדורים טובים". בניון אמור לפתוח, יוון נחתה בישראל

קובי אליהו

צפו בנבחרת יוון נוחתת בארץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז ערך הבוקר (חמישי) אסיפת וידאו נוספת לקראת המשחק מחר מול יוון. המאמן הקרין קלטות של המשחק בין נבחרת יוון מול קרואטיה, ובין יוון לבוסניה, שניהם הסתיימו ב-0:0. "אנחנו צריכים לשחק מהר, יוון נבחרת מאורגנת וטובה מאוד. אתם צריכים להיות מרוכזים ולבוא ביום טוב כדי לנצח אותם".

המאמן שם דגש על שחקן אחד של היוונים, קשר פנאתנייקוס יורגוס קאראגוניס. "שימו לב לכדורים הארוכים שלו. הוא שחקן מסוכן, אם לא תילחצו אותו הוא ייתן כדורים טובים לחלוצים שלהם". מיד לאחר האסיפה עלו השחקנים לחדרם במלון וזכו למנוחה עד השעה ארבע.

הקפטן יוסי בניון, שנחת הבוקר בישראל, שוחח עם לואיס פרננדז ועל פי ההערכות יפתח בהרכב. המאמן תרגל אתמול רק את רביעיית ההגנה שלו (שפונגין, בון חיין, גרשון, בן הרוש) ונראה כי בניון יפתח עם רפאלוב בקישור הקדמי. איתי שכטר יפתח בוודאות בהרכב, ומי שיפתח לצדו במידה והמאמן יפתח עם שני חלוצים הוא כנראה תומר חמד. אלמוג כהן, ביבראס נאתכו, בירם כיאל וערן זהבי נלחמים על שתי עמדות בקישור האחורי.

נבחרת יוון נחתה בישראל ותתאמן באיצטדיון בלומפילד הערב. לפני האימון, יקיימו היוונים מסיבת עיתונאים, שתועבר בשידור חי בוואלה! ספורט.

עוד בנושא:

בניון חזר: מרוכז בהצלחת הנבחרת

גם תומר חמד בתמונת ההרכב

ישראל-יוון: סיקור מיוחד לקראת המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully