וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בורשטיין מונה לקפטן הקבוצה

1.9.2011 / 11:35

השחקן שמתחיל את עונתו ה-11 יחליף בתפקיד את דרק שארפ שפרש הקיץ. שמעון מזרחי: "בטוח שהוא יעשה עבודה טובה"

אחרי פרישתו של דרק שארפ, מונה היום (חמישי) רשמית טל בורשטיין לקפטן של מכבי תל אביב. הקבוצה הודיעה כי החליטה למנות את בורשטיין בן ה-31, שמתחיל את עונתו ה-11 בקבוצה.

בורשטיין גדל בבני הרצליה והגיע למכבי תל אביב בגיל 20 כמחליפו של דורון שפר. כבר בעונתו הראשונה הפך לשחקן חמישייה וזכה עם הקבוצה בסופרוליג. בגיל 25 כבר מצא את עצמו עם שלושה גביעי אירופה בארון אחרי הזכיות של מכבי תל אביב ביורוליג בתל אביב (20049 ובמוסקבה (2005). בורשטיין זכה עם מכבי תל אביב עד כה בתשע אליפויות, שבעה גביעי מדינה וכאמור בשלושה גביעי אירופה. מעונת 2000/1 הוא שיחק במכבי תל אביב תשע עונות ברציפות, עבר לעונה אחת לפואנלבראדה הספרדית, ובעונת 2010/11 חזר הביתה למדים הצהובים. בורשטיין שוהה כעת עם הנבחרת, בה משחק כבר מגיל 18.

יושב ראש הקבוצה שמעון מזרחי, אמר היום: "טל הוא השחקן הוותיק ביותר שלנו, שותף בכיר לזכיות רבות והישגים אדירים, מכיר נפלא את המערכת כבר למעלה מעשור והוא הראוי ביותר לתפקיד הקפטן. אני בטוח שהוא יעשה עבודה מצויינת".

המאמן דיוויד בלאט: "לשאת בתפקיד קפטן מכבי תל אביב זה כבוד גדול וגם אחריות כבדה, וטל בורשטיין הוא האיש הראוי ביותר לכך. הוא עשה קריירה ארוכה ונהדרת במכבי, ויש לו חלק גדול מאוד בשושלת הנפלאה שקמה כאן. אני מאוד שמח עבורו ובטוח שיהיה קפטן נפלא".

עוזר המאמן והקפטן לשעבר, דרק שארפ: "הבחירה הכי טבעית והגיונית, אני לא יכול לחשוב על מישהו שמגיע לו יותר. למעשה בשנים האחרונות טל תיפקד לצידי כסוג של קפטן משותף. הוא תמיד היה מנהיג, דמות לחיקוי על המגרש ומחוצה לו. הוא ייכנס בצורה חלקה ויפה לתפקיד, הוא לא צריך לעשות שום שינוי דרסטי. אני מאחל לו הצלחה ושנים רבות בתפקיד".

לידיעה על ההחלטה למנות את טל בורשטיין לקפטן

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully