וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון ראשון לאוראל דגני בירוק

1.9.2011 / 9:52

המגן שהוחתם פגש את חבריו החדשים. הירוקים המליצו לדה חסוס לעבור פיזיותרפיה בשל פגיעה במיניסקוס שהתגלתה בעבר

מכבי חיפה המליצה לחלוץ האקוודורי שלה, מרלון דה חסוס, לעבור טיפולי פיזיותרפיה במקביל לאימונים במכבי חיפה. הסיבה לכך היא פגיעה במיניסקוס שהתגלתה בעבר שבעקבותה הוא נאלץ לעבור ניתוח והחשש מפני שחיקת הברך, במידה ויתאמן בקצב מלא. "כרגע השחקן כשיר כדי להיות בסגל, אך ההעדפה היא לעשות את זה בהדרגה בגלל הסיכון הכרוך בכך", נאמר הבוקר. חיפה החליטה אתמול (רביעי) לרשום את דה חסוס למשחקי הליגה האירופית.

בחיפה אמורים להודיע היום סופית מי מהזרים יוקפא או יושאל ולא ישחק בליגה האירופית. נכון להבוקר הכוונה היא לא לרשום את אנדריי פיליאבסקי. הבעיה של פיליאבסקי היא שהוא כרגע מושבת מפעילות ובנוסף מסרב לעבור לבית"ר ירושלים, לאחר שחיפה כבר סיכמה זאת עם איציק קורנפיין. פיליאבסקי טוען כי יש לו אופציה אחרת בליגה באוקראינה. בבית"ר ינסו לשכנע היום את השחקן לעבור. גורם בחיפה אמר הבוקר: "הוא יגיע לארץ, ייבדק, ואז יוחלט מה יהיה עתידו. נכון לעכשיו המעבר לבית"ר לא סגור".

בעיה נוספת שבמועדון יצטרכו לפתור היא עמדת הבלם. אוראל דגני שיחק במכבי נתניה בעיקר בעמדת המגן הימני ומאז הנוער לא משחק בקביעות בעמדה הזאת. דגני יוכל לשחק במשחק הראשון בליגה האירופית מול א.א.ק לרנקה, אך לאחר חזרת איציק כהן ויוריצה בוליאט עלול להיווצר עומס על העמדה הזאת. היום ערך דגני את אימון הבכורה בירוק ופגש את חבריו החדשים.

בנוסף לבית"ר ירושלים, בימים האחרונים התעניינה קבוצה אחרת מליגת העל באלון תורג'מן, אך אלישע לוי הבהיר כי כרגע החלוץ אינו משוחרר והוא בונה עליו כשחקן בסגל. שחקנים במכבי חיפה הגיבו אתמול להמשך מדיניות הרכש כשאמרו: "לא זכורה עונה כזאת במכבי חיפה. 40 אחוז מהשחקנים כאן הם שחקנים חדשים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully