וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שלומי ארבייטמן הושאל לווסטרלו עד ינואר

31.8.2011 / 21:47

חלוץ גנט, שהיה מתוסכל ממעדו עקב מיעוט בדקות משחק, מצא לעצמו בית חדש בבלגיה לאחר מסע שכנועים מצד ראשי ווסטרלו

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, שלומי ארבייטמן מצא בית חדש. חלוץ גנט, שהיה מתוסכל ממעמדו, הושאל עד ינואר לווסטרלו הבלגית. שני המועדונים שוחחו על הנושא בימים האחרונים והגיעו לסיכום על נושא ההשאלה. החלוץ, שלא התלהב תחילה מהמעבר, הסכים אליו בסופו של דבר לאחר שאופציית חזרה להפועל תל אביב ירדה מהפרק.

נשיא ווסטרלו ומאמן הקבוצה הגיעו לגנט לדבר על ליבו ושכנעו אותו לתת את אישורו למעבר. "אני הולך לקבוצה שממש רוצה אותי והכי חשוב שאני הולך לשחק. זה מה שהיה חסר לי", אמר החלוץ לוואלה! ספורט.

החלוץ בן ה-26 הגיע לגנט בקיץ שעבר ממכבי חיפה ומחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה. אשתקד כבש שבעה שערי ליגה, אך לא קיבל הזדמנויות רבות בהרכב והעונה חלה הרעה במעמדו המקצועי והוא שותף לחמש דקות בלבד במחזורי הפתיחה. רק לפני שבועיים התבטא ארבייטמן ש"דברים לא כשרים" מונעים ממנו לשחק והביע את רצונו לעזוב לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי.



ווסטרלו עשתה עונה טובה מאוד אשתקד והשיגה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית עם העפלה לגמר הגביע. אלא שאת העונה תחה הקבוצה רע מאוד עם נקודה אחת מחמישה משחקי ליגה והפסד כפול ליאנג בויז השוויצרית באירופה.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully