וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ששון פורש מכדורסל

31.8.2011 / 13:37

הפורוורד ששיחק במכבי תל אביב, הפועל ירושלים ואוראל גרייט, נכנע לפציעות הרבות והחליט לסיים את הקריירה בגיל 32

בגיל 32 החליט היום (רביעי) שרון ששון רשמית על פרישה מכדורסל. ששון, ששיחק בשנה שעברה בבני השרון, סבל בשנים האחרונות מפציעות רבות שאינן מאפשרות לו להמשיך לשחק וכעת הוא מסיים את דרכו כשחקן אחרי 13 שנה.

"לאחר תקופה ארוכה של מחשבות ולבטים, ועקב רצף פציעות בשנים האחרונות, החלטנו, משפחתי ואני, כי הגיע הזמן לפרוש מאהבת חיי: הכדורסל", הודיע ששון. "זהו יום עצוב עבורי, אך אינני נפרד מהכדורסל הישראלי אלא מתכוון להמשיך בנתינה ובחינוך הדור הבא של הכדורסלנים הצעירים. ברצוני להודות לכלל הגורמים והאנשים בכדורסל הישראלי. היה לי הכבוד להיות חלק מעולם זה במשך שנים רבות, במסגרת היותי שחקן במועדונים המובילים בארץ וכן במסגרת נבחרת ישראל. בתקופה זו זכיתי להכיר אנשים מדהימים: שחקנים, מאמנים ובעלי תפקידים שלכל אחד ואחת מהם היה חלק בעיצובי כאדם וכשחקן כדורסל. אני מקווה להמשיך ולהיות בקרבתם של אותם אנשים במקום האהוב והמוכר שתמיד היה ויהיה לי כבית".

ששון החל את דרכו בבני יהודה ובשנת 1998 עבר להפועל גליל עליון, שם שיחק במשך חמש עונות. הקבוצה המקצוענית השנייה שלו הייתה עירוני נהריה, שבשורותיה הוא שיחק שתי עונות, כשהעונה השנייה שלו סידרה לו חוזה באוראל גרייט הרוסית ששיחקה אז ביורוליג.

הפריצה הזו של ששון (17 נקודות בממוצע למשחק) הביאה אותו להגשמת חלום פרטי כשהצטרף למכבי תל אביב ב-2005 אחרי שחתם לשלוש עונות, אבל לא הצליח להתבלט ובילה במרבית הזמן על הספסל. התחנה החמישית של הפורוורד הייתה הפועל ירושלים, איתה זכה בגביע המדינה ובקיץ שעבר הוא הגיע לבני השרון. במהלך העונה האחרונה שיחק ששון ב-17 משחקים בעונה הסדירה וקלע בממוצע 6.6 נקודות למשחק. במדי הנבחרת ערך ששון 56 הופעות וקלע 318 נקודות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שרון ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully