וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סי. סי. סבאת'יה לא ח?ב?רה

31.8.2011 / 9:48

אחרי ארבעה הפסדים לרד סוקס, האס של היאנקיז ניצח בפנוויי פארק 2:5. ג'רג'נס ואטלנטה מתפרקים, שטרסבורג חוזר

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Winslow Townson, AP
נמאס לו להיות ביץ'. סבאת'יה/AP, Winslow Townson

לסי. סי. סבאת'יה נמאס להיות הביץ' של בוסטון רד סוקס. בארבעה מפגשים עם הגרביים העונה הוכנע סבאת'יה ללא תנאי, והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא החליט לעשות לזה סוף. המגיש האימתני של ניו יורק יאנקיז סילק עשרה חובטים בסטרייקאאוט וניצח 2:5, ה-W ה-18 שלו העונה. הפסים נמצאים רק חצי משחק מאחורי הרד סוקס. מריאנו ריברה זכה בשמירה ה-35 שלו העונה.

דטרויט ניצחה את קנזס סיטי 1:2 לאחר עשרה אינינגים ושמרה על פער בן חמישה משחקים משיקגו וייט סוקס הדוהרת, שגברה על מינסוטה 6:8 ונראית מצוין לאחרונה. קליבלנד עברה את אוקלנד 2:6 והיא 5.5 משחקים מאחורי הטייגרס. סקוט פלדמן הגיש שישה אינינגים נקיים, טקסס ניצחה 0:2 את טמפה ביי והיא שומרת על הפרש 3.5 משחקים מלוס אנג'לס איינג'לס, שהביסה את סיאטל 6:13. בולטימור ניצחה בטוילט בול את טורונטו 5:6.

ב-NL, רוי האלאדיי הגיש שבעה אינינגים ב-0:9 של פילדלפיה בסינסינטי, ניצחונו ה-16 העונה. הוא הוסיף שלוש הכנסות רצים עם דאבל מנקה בסיסים. הפיליז ביתרון 7.5 משחקים על אטלנטה, שהפסידה לוושינגטון 9:2. ג'איר ג'רג'נס, שעד האולסטאר נראה כמו סיי יאנג, ספג שש ריצות וה-ERA שלו האמיר ל-2.96. הנשיונאלס יחזירו לפעילות את סטיבן שטרסבורג, שעבר לפני יותר משנה ניתוח טומי ג'ון.

סנט לואיס עשתה צעד ראשון בניסיון הקאמבק בבית המרכז, כשניצחה במילווקי 1:2. הפער עדיין גדול בין השתיים, 9.5 משחקים. שיקגו קאבס שוב ניצחה בסן פרנסיסקו, 2:5, וסללה את הדרך של אריזונה לכיוון הפלייאוף. הדיאמונדבקס ניצחו את קולורדו 4:9 והם כבר ביתרון של שישה משחקים על הג'איינטס. פלורידה עברה בניו יורק את המטס 0:6, לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה את סן דייגו 5:8, יוסטון גברה על פיטסבורג 2:8.

סטיבן שטרסבורג שחקן וושינגטון נשיונאלס. Manuel Ceneta, AP
יחזור חזק יותר? שטרסבורג/AP, Manuel Ceneta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully