וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "היכולת מהמשחק בלטביה לא תספיק"

30.8.2011 / 14:04

המאמן ערך אסיפת וידאו, בה הבהיר לשחקנים: "יש הבדלים בפיזיות ובקצב המשחק". התלבטות בין תומר חמד לעומר דמארי

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך אסיפת שחקנים ראשונה לקראת המשחק ביום שישי מול יוון. במהלך האסיפה הקרין המאמן קלטת של היריבה ואמר לשחקנים: "המשחק מול יוון יהיה שונה מהמשחק מול לטביה, מבחינה פיזית ומבחינת קצב המשחק. היכולת מהמשחק נגד לטביה לא תספיק למשחק מול יוון. אנחנו צריכים לבוא עם הרבה כוח עם רצון ומחויבות כדי לנצח את המשחק הזה".

על פי ההערכות, פרננדז יעלה במערך שכולל שני חלוצים, שאחד מהם יהיה איתי שכטר והשני תומר חמד או עומר דמארי. מבחינת ההגנה, נראה כי הקו של המאמן ידוע. דודו אוואט יפתח בין הקורות, טאלב טואטחה בצד שמאל ואילו טל בן חיים ורמי גרשון (אם יהיה כשיר) במרכז ההגנה. לגבי עמדת המגן הימני, ההעדפה כרגע היא ליובל שפונגין, אם כי גם דור מלול נמצא בתמונה. בקישור האחורי ישחק אלמוג כהן, כשלצדו אמור המאמן לבחור אחד מבין בירם כיאל, ערן זהבי וביבראס נאתכו. יוסי בניון וליאור רפאלוב, שניים מהבאנקרים של פרננדז בהרכב, יפתחו באגפים.

אגב, טעות קטנה באתר ההתאחדות גרמה אתמול לבהלה קטנה בקרב אנשי הנבחרת, כשברזומה של נאתכו הופיעו שני כרטיסים צהובים, השני שבהם הוא מול במשחק מול לטביה בחוץ. אמש נערך בירור קצר באתר אופ"א, שהעלה שהחלוץ טל בן חיים הוא זה שספג את הצהוב. בדיקה נוספת עם החלוץ העלתה שהוא אכן קיבל את הכרטיס הצהוב. נאתכו בתגובה: "זאת טעות ברישום. לא ספגתי צהוב בלטביה. אני יכול לשחק". פרננדז, אגב, שוחח אתמול עם הקפטן יוסי בניון בנוגע למעברו לאירופה. בניון השיב כי בינתיים לא סגר באף קבוצה ובקרוב מאוד תתבהר התמונה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully