וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 של המחזור: בן שושן ועוד עשרה

30.8.2011 / 10:43

ב-11 של המחזור השני לא נמצא מקום לאף שחקן ממכבי חיפה או הפועל תל אביב. מכבי תל אביב, לעומת זאת, שולטת, ואפילו בית"ר

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) חוגג עם סטיבן כהן. ברני ארדוב
כמה רגעי אושר עוד יהיו להם העונה? עמית בן שושן ושחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

שוער והגנה

שוער: אוהד כהן. שוערה של הפועל ראשון לציון מנע בידיו ובגופו מספר שערים בטוחים של רמת השרון והיה לאיש של המשחק עבור הקבוצה מעיר היין. אחרי השנה הדי טראומטית בבאר שבע, כהן מצא בית חם בראשון לציון.

מגן ימני: קובי מוסא. אתם יכולים להירגע, לא כל ה-11 הם מראשון לציון, אך מוסא, שכבר קיטלגו אותו כשחקן שלא מתאים לליגת העל, שרף קילומטרז' על הקוים נגד רמת השרון ורשם לעצמו שני בישולים לשני שערי הנצחון. קאמבק אמיתי למוסא שסומן כמגן העתיד בנוער של מכבי תל אביב.

בלם: סאבו פאביצ'ביץ'. זאת לא הייתה השבת של שחקני ההגנה. אך במשחק נגד אשדוד, עם כל האופריה של העליה לליגה האירופית והחשש משאננות, הבלם שיחק בשקט מאחור ומנע מהתקפת אשדוד לנסות ולאיים על מכבי תל אביב. מסוג המשחקים שבלמים נבחנים בהם.

בלם: דן מורי. אחרי המשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב דיברו על כך שטוטו תמוז ועומר דמארי היו חלשים. מישהו גרם להם להיות כאלה. מורי היה בכל מקום, ניקה כמעט כל נסיון והיה נקי מטעויות מול התקפה שנתנה לאחרונה שתי רביעיות בבלומפילד.

מגן שמאלי: יגאל אנטבי. כמו שאמרנו, זה לא היה המחזור של שחקני ההגנה, אך לזכותו של אנטבי ייאמר שלמרות הפיגור הוא דחף את שחקני הפועל פתח תקוה, יצא קדימה וייצר מצבים, וגרם לחבריו להאמין עד ל-2:2 הסנסציוני

סאבו פאביצ'ביץ' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שקט, רגוע ויעיל. פאביצ'ביץ'/קובי אליהו

קישור והתקפה

קשר: קובי מויאל. שבוע לא פשוט עבר על קשר בית"ר ירושלים, שניסה יחד עם אבירם ברוכיאן להרגיע ולשים מאחור את התקרית ביניהם. אולי אפילו המקרה הזה עזר, כי מויאל הגיע למשחק בשבת מפוקס יותר מכל משחק גביע טוטו לפניו, הרס התקפות, הוציא את הקבוצה קדימה ובישל את השער השלישי שהכריע את המשחק.

קשר: מהראן ראדי. אולי הוא לא מהקשרים האחוריים שיוצאים לאירופה, אך ברמת הליגה ראדי הוא מניה בטוחה בכל מקום בו הוא משחק. בשנה שעברה זה היה בעכו ובשבת הוא היה אחראי למהפך של בני סכנין עם צמד ובישול בדרך לניצחון על הפועל באר שבע.

קשר: האריס מדוניאנין. בשנה שעברה משחקים מהסוג הזה היו נגמרים באכזבה מבחינת מכבי תל אביב. ההבדל הוא שהיום יש במכבי מדוניאנין אחר. מדוניאנין שרואה שהכל תקוע אז הוא בא אחורה ועושה בשטחים קטנים את הדברים הגדולים שיוצרים את ההבדל.

קשר: פדרו גלבאן. ללא ספק הקשר ההתקפי הכי יציב בליגת העל בשנתיים האחרונות. המנוע של בני יהודה בחלק הקדמי- הכל מתחיל ממנו וכמעט כל מצב גם נגמר כשהוא בסביבה. נכס לשכונה.

קשר: ניר נחום. ראובן עטר הוציא אותו מהמרתפים בדרך לליגה השנייה ונחום מחזיר לו ומוכיח את עצמו כבר שנה שנייה. זה מעבר לשני שערים והיציבות, אלא בעיקר הרעב ושמחת המשחק שגורמים לו להיות כמעט בכל מקום כשקורה משהו בהתקפת נתניה.

חלוץ: עמית בן שושן. עם ממוצע של פחות מחמישה שערים בעונה ואחרי קיץ קשה, לקח בן שושן אחריות קודם כל בתוך המועדון כשהתיישב לסיים את התקרית בין מויאל לברוכיאן ולאחר מכן עם צמד בשבת מול עכו ופתיחת עונה די חלומית ביחס לציפיות מבית"ר. בהתחשב בסיטואציה, בן שושן הוא כוכב המחזור

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה פדרו גלבאן. ברני ארדוב
תמיד יציב, תמיד טוב. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully