וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן כדי להישאר

30.8.2011 / 10:39

אריזונה גברה על קולורדו וסן פרנסיסקו הפסידה לשיקגו קאבס, הפער ביניהן כבר עומד על 5 משחקים. המלס חזר, הפיליז ניצחו

אריזונה דיאמונדבאקס לא עוצרת והלילה (בין שני לשלישי) היא ניצחה 1:5 את קולורדו בעזרת משחק נהדר של המגיש דניאל הדסון, שהגיש שבעה אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים ועל הדרך גם הכניס את הריצה החמישית. הניצחון היה השביעי ברציפות של אריזונה, שניצלה את ההפסד של האלופה סן פרנסיסקו, 0:7 לשיקגו קאבס ופתחה פער של חמישה משחקים בצמרת ה-NL מערב. היא נראית בדרך הבטוחה לפלייאוף. אצל הקאבס, משחק מלא ואדיר לרנדי וולס, בו הרשה רק שתי חבטות והסתייע בארבעה הומראנים של חבריו. טים לינסקאם עם ההפסד.

עוד ב-NL: פילדלפיה ממשיכה לשייט עם 2:3 על סינסינטי. קול המלס חזר מהפציעה, הגיש משחק טוב עם שישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים ונעזר בהומראן של שיין ויקטורינו. קלייטון קרשאו, המגיש של לוס אנג'לס דודג'רס, ממשיך בעונתו הנפלאה והלילה הוא קצר ניצחון 17 עם משחק מלא וריצת חובה אחת בלבד, בניצחון 1:4 על סן דייגו. ניו יורק מטס חזרה לשחק אחרי הוריקן "איירין" וגברה בדאבל הדר על פלורידה, 1:2 במשחק הראשון ו- 1:5 במשחק השני. יוסטון עברה את פיטסבורג הדועכת, 4:7.

ב-AL: ניו יורק יאנקיז חזרה לעניינים עם 2:3 על בולטימור. היאנקיז נמצאים משחק וחצי מאחורי בוסטון ומובילים בבטחה את המירוץ לכרטיס ה"ווילד קארד". תקוות הפלייאוף המחודשות של טמפה ביי נקטעו עם הומראן של
מספר 38 של חוזה באוטיסטה מטורנטו, שהעניק לבלו ג'ייז ניצחון 3:7. לוס אנג'לס איינג'לס ממשיכה לאבד גובה עם הפסד 3:5 לסיאטל, קליבלנד גברה על אוקלנד 1:2, קנזס סיטי ניצחה את דטרויט 5:9 ושיקגו וייט סוקס ניפנפה את מינסוטה 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully