וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "יש למ.כ. הבקעה פוטנציאל אדיר"

29.8.2011 / 19:44

העולה החדשה פתחה את אימוניה לעונה הקרובה. אבי אשכנזי: "אם נתחבר, הקבוצה תגרום להרבה רגעים של נחת"

מ.כ. הבקעה פתחה היום (שני) את אימוניה לקראת העונה שבפתח, כשמרבית שחקני הסגל הופיעו לאימון הראשון שנערך באולם זיסמן ברמת גן (מכיוון שאולם לידר בגני תקווה עובר שיפוצים). שלושה מתוך ארבעת הזרים הופיעו לאימון הראשון: הפורוורד/סנטר האמריקאי ראשון פרימן, הגארד פול דילייני שממשיך מהעונה שעברה והפורוורד דיון דאוול שהגיע מהפועל ירושלים. דנילו פינוק, הפורוורד הפנמי שהצטרף גם הוא, נמצא עם נבחרתו שתתמודד באליפות אמריקה.

מלבד הזרים, מסכת הישראלים של הבקעה כוללת את שמוליק ברנר, גור פורת, יחזקאל סווקרר, הקפטן איתי גרינבוים (נעדר מסיבות אישיות), ניר כהן ואיתי לב. עוזר המאמן שי סגלוביץ' המשמש כסקאוט של הנבחרת שוהה עימה באליפות אירופה.

"בנינו סגל מיטבי תחת האילוצים הכספיים של הקבוצה", סיפר אבי אשכנזי, מאמן הקבוצה. "הסגל עונה לקריטריונים האנושיים. היה לי חשוב לצרף שחקנים איכותיים ובעיקר שחקני הגנה ותשתית ישראלית ראויה. אם נתחבר, הקבוצה יכולה לגרום להרבה רגעים של נחת, ניצחונות וכדורסל טוב".

אשכנזי, שיפגוש במחזור הראשון של הליגה את מכבי חיפה, אמר על כך: "זה הכל תלוי איך מסתכלים על זה. כולם בסופו של דבר ישחקו מול כולם. כבר עברתי את כל סוגי ההגרלות, אבל יהיה נחמד להתחיל נגד מכבי חיפה, משחק בהחלט קשה".

שמוליק ברנר, שהגיע מברק נתניה, סיפר: "אני מאוד מבסוט כאן. קיבלתי החלטה לעזוב את נתניה, והראשון שדיבר איתי היה אבי אשכנזי. זה התאים לי מאוד. הבקעה זה מועדון בעלייה עם פוטנציאל אדיר". על מטרות הקבוצה, אמר: "יש לנו סגל מעניין וחומר אנושי מעולה. אני חושב שכל הליגה התחזקה, כך שזה הרבה תלוי בכמה הקבוצה תתחבר".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully