וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: גיורגוס גאורגיאדיס זומן לסגל

29.8.2011 / 21:25

הקשר הימני של פאוק סלוניקי מחליף את אתנאסיאדיס שנפצע. יריבת ישראל החלה להתאמן. קצוראניס: "נוסעים כדי לנצח"

נבחרת יוון התכנסה היום (שני) לאימון ראשון לקראת המשחק בישראל ביום שישי ולטביה בשלישי הבא. לאחר הניפוי של ניקוס ספירופולוס וזימונם של יאניס זראדוקאס, נאלץ המאמן פרננדו סנטוס לבצע שינוי נוסף. החלוץ הצעיר סטפנוס אתנאסיאדיס (22) מפאוק סלוניקי נפצע ומי שזומן במפתיע במקומו הוא חברו לקבוצה גיורגוס גאורגיאדיס (23), שמשחק באגף הימני ונחשב לשחקן מהיר מאוד.

צבלאס נשמע בטוח בעצמו ואמר: "אם נשיג שני ניצחונות, נחגוג (עלייה) במשחק החוץ בקרואטיה. ישראל נבחרת מסוכנת וקשה, אבל אנחנו נוסעים לשמור על מה שבנינו עד עכשיו. שעת המשחק לא משנה, אם נהיה טובים, אין לנו ממה לפחד". הקשר הוותיק קוסטאס קצוראניס הוסיף: "אנחנו נוסעים לישראל כדי לנצח. זו המטרה, למרות שגם תיקו זו תוצאה טובה. יהיה חם מאוד בזמן המשחק, אבל ננסה להתגבר על הבעיה".

השוער מיכאליס סיפאקיס התראיין הבוקר לתקשורת ביוון והתייחס גם הוא למשחק: "אני לא צריך לספר לכם כמה קשה לשחק בתל אביב. ישראל נבחרת אגרסיבית שצריך להיזהר ממנה, אבל אנחנו נמצא פתרונות. המטרה להיות רציניים וזהירים ולהשיג שלוש נקודות שישאירו אותנו בראש הבית. זה המוטיבטור הכי גדול שלנו. אני לא רוצה לחשוב על מצב שלא נעלה לאליפות אירופה. אין שום מצב אחר מלבד לסיים במקום הראשון או השני".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully