וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "לא מעניין אותי מה אומרים או חושבים עלינו"

29.8.2011 / 13:16

מאמן בית"ר מדרבן את שחקניו לפני ב"ש. איינבינדר צפוי לרדת להגנה, אביתר ברוכיאן בקישור. העסקה עם פורטיז'ו לא הושלמה

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק הדחוי מהמחזור הראשון מול הפועל באר שבע (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון וסרמיל. בית"ר מגיעה עם הרבה ביטחון אחרי הניצחון במשחק הפתיחה על הפועל עכו (1:3) באצטדיון רמת גן והרבה אמונה.

מי שנעדר מהאימון היה אבירם ברוכיאן שבנו חולה, אך הוא צפוי לשחק. נעים ערך אסיפה היום ואמר לשחקנים: "לא מעניין אותי מה אומרים או חושבים, אנחנו נמשיך בדרך ובשיטה שלנו. שימו לב על המגנים של באר שבע כי הם עולים הרבה. אם ברוכיאן וסטיבן כהן לא מספיקים לעזור, הקישור האחורי צריך לחפות. תשתדלו להרחיק כמה שיותר את עידו אקסברד מה-16. הוא שחקן שחי מהרחבה, תמנעו ממנו להגיע לשם".

נעים רוצה הרבה מאוד טקטיקה, אבל בעיות הסגל מתחילות לחלחל. מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי לא יכול לשחק בשלב זה ובעקבות הפציעה של מתן בראשי, מי שצפוי לרדת מהקישור ולשחק בלם לצד תומר בן יוסף הוא דן איינבינדר. נעים תרגל מעט עם בן יוסף גם את טל כחילה הצעיר, בנו של שחקן העבר אהוד כחילה, אך כנראה שאיינבינדר יפתח, בעוד שאביתר ברוכיאן, שכבש בשבת האחרונה שער בכורה בליגה, יפתח בקישור לצד קובי מויאל ושי חדד. מויאל, שלשיטתו של נעים מתפקד כקשר 50:50 באגפים יחד עם חדד, ימלא את תפקידו של איינבינדר כקשר האחורי היחיד. מקדימה אין שום שינוי וברוכיאן וסטיבן כהן ישחקו מאחורי עמית בן שושן.

לגבי פורטיז'ו, הדברים כרגע אינם סגורים ורק בימים הקרובים ניתן יהיה לדעת אם העסקה תצא לפועל. מצבה הכלכלי של בית"ר אינו מאפשר ליו"ר המועדון איציק קורנפיין מרחב פעולה רב מדי, והוא ינסה לגייס את הכסף בכדי להחתים את השחקן. מעבר לכך, ייתכן כי שני ברזילאים יגיעו להתרשמות בקבוצה אך במועדון מגדירים את סיכוייהם להצטרף כנמוכים מאוד, ולכן בקבוצה מתרכזים בעיקר בצירופו של פורטיז'ו בשלב זה. בירור נוסף שנעשה עם מכבי חיפה לא העלה בשורות בנוגע לאלון תורג'מן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully