וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החלוץ דה חסוס ינחת ביחד עם הבלם נרבאס

29.8.2011 / 14:10

הירוקים הודיעו ששני האקוודורים הצעירים ינחתו להתרשמות. אלישע לוי: "לא רוצה שאנשים יהרסו את חדר ההלבשה"

מספר שעות לאחר ההחלטה לצרף בלם זר נוסף לקבוצה ופחות מ-48 שעות לאחר משחק התיקו 2:2 מול הפועל פתח תקוה, כינס מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אסיפת שחקנים בה דיבר על הבעיות בקבוצה.

לוי אמר לשחקנים: "לא יכול להיות שסמוך לדקה ה-80 נוביל 2:0 והם יחזרו ל-2:2. אנשים איבדו את הפוקוס והריכוז. כל עוד אני כאן, אני לא רוצה לשמוע אנשים שיהרסו את חדר ההלבשה, את האווירה הטובה שיש פה. לא קרה כלום, ראיתי קבוצות גדולות אחרות שהפסידו בליגת האלופות".

מסגל הקבוצה שתחזור הבוקר לאימונים ייעדרו שחקני הנבחרת טאלב טואטחה, איציק כהן, אייל גולסה ותמיר כהן.

בחיפה סקרנים לראות כיצד נרבאס יתאקלם

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, בלם נבחרת אקוודור הצעירה ג'ון נרבאס (20, 1.81 מ') מגיע להתרשמות בקבוצה ועשוי לחתום ביום רביעי, לפני שיסתיים הרישום לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית. המטרה של חיפה היא להקפיא את אחד הזרים, כנראה אנדריי פיליאבסקי, ולאפשר לבלם האקוודורי להיכנס לנעליים שלו לצד סארי פלאח.

מי שינחת ביחד עם נרבאס הוא בן ארצו, מרלון דה חסוס. החלוץ בן ה-20 מקבוצת סוסיאדד דפורטיבו קיטו ינסה להרשים את הצוות המקצועי. הוא נכלל בעבר בסגל הרחב של ריבר פלייט הארגנטינאית וכן בזה של גרמיו הברזילאית. דה חסוס נכלל בסגל נבחרת אקוודור עד גיל 20 באליפות העולם בקיץ האחרון ואף כבש שני שערים נגד קוסטה ריקה בשלב הבתים.

בחיפה סקרנים לדעת כיצד שני האקוודורים הצעירים יתאקלמו בישראל ובמיוחד נרבאס שעד כה לא עזב את מולדתו. בהנחה שהבלם יוחתם, פלאח אמור לפתוח לצדו במשחק הראשון במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית מול א.א.ק לרנקה בקריית אליעזר (15 בספטמבר).

כזכור, בחיפה חיפשו בלם בעקבות ממצאי הבדיקה של יוריצה בוליאט שסובל מפריקת כתף והיעדרותו של אנדריי פיליאבסקי. נרבאס עשוי להצטרף לרשימה לא קטנה של שחקנים שחתמו במהלך השבועות האחרונים במועדון, דוגמת אלון תורג'מן מהפועל פתח תקוה, חן עזריאל מבית"ר ירושלים ותמיר כהן שחזר מאנגליה לישראל.

נרבאס הוא הבלם הצעיר של קבוצת דפורטיבו קואנסה (55 הופעות במדי הקבוצה הממוקמת שישית בליגה באקוודור) שיכול לשחק גם כמגן ימני. הוא נטל חלק בארבעה משחקים במסגרת המונדיאל עד גיל 20, בין היתר מול ספרד וצרפת. כבר אתמול אמר מקורב לעסקה כי "מדובר בשחקן עם פוטנציאל עצום שיכול לתרום רבות למכבי חיפה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 12:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully