וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד שיא לדרק ג'יטר

29.8.2011 / 11:16

השורטסטופ הוותיק הפך ליאנקי עם מספר המשחקים הגבוה ביותר, הפסים חלקו סדרה עם בולטימור. וויבר הובס בטקסס

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Nick Wass, AP
כבר רגיל לשיאים. ג'יטר/AP, Nick Wass

לדרק ג'יטר יש כבר הרבה שיאים ומדליות בארון, והלילה (בין ראשון לשני) הוא רשם עוד אחד - היאנקי בעל מספר ההופעות הגבוה ביותר בהיסטוריה במדי הפסים. ניו יורק חלקה דאבל הדר עם בולטימור - נוצחה 2:0 במשחק הראשון וניצחה 3:8 בשני - אבל לג'יטר זה היה יום מונומנטאלי, כשהגיע ל-2,403 משחקים בפסים, אחד יותר ממיקי מנטל. "יש לי גאווה במקצוע ובקבוצה, ואני מניח שזו הדרך היחידה להביע את דעתי על ההישג הזה", אמר.

בינתיים, בארלינגטון הגדילה טקסס את יתרונה על פני לוס אנג'לס איינג'לס לארבעה משחקים לאחר שהכניעה את ג'רד וויבר 5:9. וויבר צלח שישה אינינגים שבמהלכם נחל שבע ריצות חובה ואת ההפסד. בבית המרכז נוצחה דטרויט 11:4 על ידי מינסוטה, ומי שטיפסה למקום השני בבית היא שיקגו וייט סוקס, שעברה את סיאטל 3:9. הווייט סוקס רחוקים שישה משחקים מהטייגרס ועקפו את קליבלנד, שנוצחה על ידי קנזס סיטי 2:1. דייויד פרייס נפנף 14 חובטים בסטרייקאאוט וניצח עם טמפה ביי את טורונטו 0:12.

ב-NL נדחו המשחקים בין פילדלפיה לפלורידה וניו יורק מטס לאטלנטה בגלל סופת איירין. מילווקי ממשיכה לעשות שמות בבית המרכז, כשאחרי 2:3 על שיקגו קאבס שמרה על פער 10.5 משחקים מסנט לואיס, שהכניעה את פיטסבורג החלשה 4:7. אריזונה עברה במערב את סן דייגו 1:6 ויתרונה על סן פרנסיסקו עומד כבר על ארבעה משחקים בעקבות הפסד הג'איינטס ליוסטון 4:3. קולורדו ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 6:7 וסינסינטי עברה את וושינגטון 4:5.

ג'רד וויבר שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Tony Gutierrez, AP
לא לילה לזכור. וויבר/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully