וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש מקום לדאגה". אוסנגה ייבחן

ה-1:1 מול בני יהודה הוציא את האדומים מהאופוריה. בקבוצה ינסו לחזק את החוליה הקדמית, עלויות מרטין פנין נבדקות

הפועל תל אביב קמה הבוקר (שני) לאחר משחק התיקו 1:1 אמש (ראשון) עם בני יהודה במחזור השני של ליגת העל ברגשות מעורבים. מצד אחד, בקבוצה לא מרוצים כלל מהיכולת של השחקנים בדרבי הקטן. מצד שני, לאדומים תולים זאת חלקית בעייפות, כשהקבוצה השלימה משחק רביעי ב-10 ימים.

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן. ברני ארדוב
רגשות מעורבים אחרי המשחק מול קבוצתו לשעבר. דרור קשטן/ברני ארדוב

אוסנגה ופנין על הכוונת, כמו גם מתן אוחיון

בהפועל עדיין עושים מאמצים להתחזק עד יום רביעי - מועד האחרון לרישום שחקנים לליגה האירופית. עם זאת, בהפועל לא רוצים לעשות את הדברים מתוך הלחץ של הדד-ליין. יו"ר המועדון דורון אוסידון אמור להיפגש היום בגרמניה עם ראשי איינטרכט פרנקפורט כדי לסכם אולי על העברתו של החלוץ מרטין פנין.

בהפועל מדגישים כי הפגישה עם הקבוצה הגרמנית היא כדי לברר עלויות. לאדומים יש אופציות אחרות לחיזוק החלק הקדמי, כאשר אחת מהן היא קינג אוסנגה, שנחת הלילה בישראל ויעבור התרשמות קצרה אצל המאמן דרור קשטן. אם אוסנגה ירשים הוא עשוי לחתום, אם לא בקבוצה ינסו להאיץ את העסקה מול פנין.

מעבר לכך, בקבוצה רוצים לחזק את החלק האחורי. אחרי שסירבו להצעתה של מכבי נתניה על עומרי בן הרוש שנאמדה ב-1.25 מיליון יורו, בהפועל ינסו לסגור ביממה הקרובה עם אחד משני הבלמים - מתן אוחיון או שי מימון. עד אתמול בקבוצתו הבלגית של אוחיון, שרלרואה, רצו למכור אותו, אלא שכעת עומדת על הפרק גם עסקת השאלה עם אופציה למכירה. אם זה לא יגיע, הרי שבמועדון ייכנסו למשא ומתן עם מכבי חיפה לגבי כרטיסו של מימון.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל לצד הבלם ביוואן פרנסמן. ברני ארדוב
"עוד לפני שהוא נחת כולם כבר קטלו אותו". אפולה אדל/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה: "במחזורים הבאים יתברר אם נרוץ עד הסוף"

בצד המקצועי, חרף חוסר שביעות רצון מהיכולת, בהפועל היו שבעי רצון מהתצוגה של השוער אפולה אדל. "עוד לפני שהוא נחת כבר כולם קטלו אותו", אמר גורם בצוות המקצועי. "ראינו שיש על מי לסמוך בשער ואנחנו בטוחים שהיכולת שלו עוד תשתפר, הרי לא סתם הוא היה השוער של פריס סן ז'רמן".

מצד שני, אחד השחקנים אמר אחרי המשחק: "יש מקום לדאגה. קשה להגיד עדיין אם יש לנו קבוצה שתרוץ עד הסוף, רק במחזורים הבאים זה יתברר. יש לנו עוד הרבה בעיות שנצטרך לפתור בכדי שנוכל לצאת בהצהרות כאלה".

מעבר לכך, לאחר עומס המשחקים הפגרה מגיעה להפועל בזמן. בקבוצה מקווים כי גל שיש שמתח שריר במשחק ואביחי ידין יעמדו לרשותו של דרור קשטן בעוד כשבועיים מול בית"ר ירושלים. במקרה של של שיש, במועדון מאמינים כי המגן יהיה כשיר אחרי הפגרה, עם זאת לגבי ידין ההערכות פסימיות יותר.

המגן דדי בן דיין ששוב אכזב, לא אמור לשוב להרכב אלא אם שיש לא יהיה כשיר. עמרי קנדה ממתין להתפתחויות בקשר למעמדו, המגן נראה מאוד לא מרוצה אתמול מאי הכללתו בסגל ושוקל את צעדיו בעקבות המעמד החדש שלו בקבוצה.

בקבוצה ממתינים להחלטת ההתאחדות לכדורגל האם להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות השלכת החפצים למגרש על ידי אוהדי הקבוצה לאחר שער השוויון של פדרו גלבאן. בקבוצה לא יודעים כרגע האם השופט איתן תבריזי ציין זאת בדוח השיפוט ולכן ימתינו להחלטת התאחדות בנושא.

דרור קשטן הזדעזע מאוהד בני יהודה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

שלט של אוהדי הפועל תל אביב במהלך משחק מול בני יהודה. ברני ארדוב
השליכו חפצים למגרש לאחר שער השוויון של פדרו גלבאן. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully