וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "גם השנה נהיה פקטור משמעותי"

הדס גרינברג

28.8.2011 / 10:45

שביעות רצון גדולה במכבי נתניה אחרי ניצחון החוץ בקרית שמונה. שחקן בקבוצה: "יש לנו אופי". מחמאות לכליבאת

במכבי נתניה קמו הבוקר (ראשון) מחויכים ומסופקים מניצחון החוץ 1:3 על עירוני קרית שמונה במחזור השני של ליגת העל. בנתניה חששו לפני המשחק לאחר שבמחזור הראשון הקבוצה הובסה 4:1 בבית על ידי מכבי חיפה, אך לבסוף היו מרוצים מאוד מחזרה מפיגור 1:0, מהפך וניצחון. בקבוצה אף ציינו את החלק הקדמי ממנו נעדרו אחמד סבע וסרגיי טרטיאק, ושלמרות זאת עשה את העבודה. מוחמד כליבאת, שכבש את אחד מהשערים, זכה לשבחים ובנתניה מאוד מרוצים מההגעה שלו בקיץ האחרון

"הראינו אתמול שיש לנו אופי ולמרות ההפסד לחיפה הוכחנו שלא נעלמנו לשום מקום", אמר הבוקר שחקן בקבוצה והוסיף: "לחזור מקרית שמונה עם שלוש נקודות זה לא דבר פשוט. הם קבוצה מצוינת, אבל אנחנו שמחים שהוכחנו שגם השנה נהיה פקטור משמעותי בליגה".

בקבוצה מאוד מרוצים מההשתלבות של בן בנימין שהצטרף רק לפני כשבועיים לקבוצה, ועל אף שאינו בכושר משחק מלא, נלחם על המגרש והציג יכולת טובה. מנגד בנתניה לא מעודדים מהיכולת של השוער אלכס מרטינוביץ' ומקווים כי יחול שיפור ושיצבור ביטחון בהמשך. מגן הרכש הטרי טובראנו פינאס קיבל אתמול את הדקות הראשונות שלו כששיחק מחצית שלמה. בקבוצה מקווים שאחרי שהרשים את הצוות המקצועי במבחנים, הוא יוכיח שהוא מהווה חיזוק משמעותי.

צפו במכבי נתניה מנצחת 1:3 בקרית שמונה
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully