וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה: עמוס לוזון עצבני

יו"ר מכבי פתח תקוה גער בשחקניו: "אין לכם כבוד? אתם לא מתביישים?" היריבה מגיעה בלי רואש, טרטצקי ואבו ניל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*בחמשת המפגשים האחרונים בליגת העל מאז שהפועל חיפה שבה לליגה הבכירה, שתי הקבוצות התחלקו שווה בשווה בנקודות. כל אחת עם שני ניצחונות ותיקו אחד.

*בעונה שעברה, בשלושת המפגשים ביניהן, אף קבוצה לא הצליחה לנצח באצטדיונה הביתי.

*בשנתיים האחרונות מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח בשני מחזורי הפתיחה של הליגה.

מפתחות והכנה

מכבי פתח תקוה:

"18 שנה אני הבעלים של המועדון הזה. אתם לא מתביישים? בחיים לא ראיתי תצוגת נפל כזאת. אין לכם כבוד? אתם לא מתביישים?". כך אמר הנשיא עמוס לוזון באסיפה המסכמת של מכבי פתח תקוה המשחק מול הפועל חיפה. המאמן מרקו בלבול, שכזכור בינו לבין הנשיא עמוס לוזון ישנה מתיחות גדולה מאז החתמת נסטיה צ'ה, ינסה להוכיח שהטראומה בשבוע שעבר הייתה חד פעמית. מי שייעדר בוודאות הוא הקשר סבסטיאן סנסוני, שהורחק בשבוע שעבר. מרואן קבהא ישחק בקישור האחורי בהיעדרו של מריו צ'ארביץ שפצוע ולא יכול לפתוח בהרכב. קובי גנון צפוי לפתוח למרות שהוא סובל מפציעה. מחר הוא יערוך מבחן כשירות ובמועדון מודעים לחשיבות של השחקן הוותיק בהיעדר בלם מנוסה שיחליף אותו. הקבוצה מנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם הבלם הגנאי ג'ונתן קוורטיי (23), ששוחרר מניס הצרפתית ועשוי להגיע למבחנים. גם הבלם ג'ו ביזארה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עשוי להגיע בסופו של דבר.

הפועל חיפה:

הפועל חיפה קיבלה השבוע מספר חדשות רעות: אמיר אבוניל שסובב את ברכו בשבוע שעבר, ייעדר לפחות חודש ימים, התגלה בבדיקת אורתוסקופיה השבוע. בנוסף אליו, אושרי רואש הורחק לארבעה משחקים בפועל ועוד ארבעה על תנאי כך שגם הוא ייעדר מול מכבי פתח תקווה. גם הקפטן אייל טרטצקי ייעדר אחרי האדום שספג במשחק הקודם. מי שאמור להחליף את המורחקים בחוליה האחורית הם גולן חרמון שיחבור לליאור ז'אן במרכז ההגנה ושרון לוי שיפתח כמגן השמאלי. שירזי עדיין מתלבט בין הישאם כיוואן לסטפן דנקוביץ' כשקיימת אפשרות שהמאמן יחליט לעלות במערך התקפי שיכלול את השניים בהרכב ובתסריט שכזה רועי שוקרני ירד לספסל. התלבטות נוספת אצל המאמן היא בעמדת המגן הימני כשרן אבוקרט ככל הנראה יועדף על מועיין חלאיילה, אך החלטה זאת תתקבל רק מחר. גם חדשות טובות היו לחיפה השבוע, שי רביבו החלים מהפציעה וישוב לסגל מחר ואיימוס קולי עבר בבקרה התקציבית וגם הוא יעמוד מחר לרשות של שירזי.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: טל בן חיים

אחרי עזיבתו של עומר דמארי, במכבי פתח תקוה מצפים שהילד הזה ייכנס לנעליים שלו. בן חיים זומן השבוע לנבחרת אחרי אחת התצוגות הגרועות של הקבוצה שלו בשנים האחרונות, והוא חייב לעשות את ההפרדה בין ההצלחה האישית שלו להצלחה הקבוצתית, שחשובה לא פחות. המטרה של בן חיים העונה תהיה להוכיח שדמארי הוא לא הטאלנט היחיד שגדל במועדון בשנים האחרונות. הדרך הזאת מתחילה בכך שייצמד לאופי של עומר גולן וילמד משהו מחוכמת המשחק שלו ושל דמארי. גול נגד הפועל חיפה, הוא סיבה טובה כדי להחזיר ללוזון על ההשקעה בו.

הפועל חיפה: ערן לוי

אחרי ההרחקות והפתיחה הגרועה של הליגה, זה בדיוק הזמן עבור לוי להראות שהחזרתו לאדומים מהכרמל היתה מהלך נכון. לאורך השבוע האחרון התקיימו ויכוחים רבים בין אוהדיה המסורים, שנגעו כולם בשאלה הזו, ומחר, כשלוי יעלה עם חבריו לדשא של רמת גן, הוא ינסה להוכיח שהוא לא רק ערך מוסף לקבוצה, אלא גם המנהיג שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, קובי גנון, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור, ציון צמח, טל בן חיים; ויקטור מרעי, עומר גולן.

הפועל חיפה: רן קדוש, רן אבוקרט (מועיין חלאיילה), גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, יוסי דורה, רועי שוקרני, חנן ממן, הישאם כיוואן (סטפן דנקוביץ'), ערן לוי, משה ביטון.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully