וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אנחנו צריכים לבכות על ההחמצות שלנו"

27.8.2011 / 23:18

מאמן הפועל באר שבע יודע מה הסיבה לכך שקבוצתו לא יצאה מסכנין עם שלוש נקודות: "גם בפיגור 4:2 הגענו להרבה מצבים"

שני המאמנים שיצאו היום (שבת) מאיצטדיון דוחא אחרי הניצחון 3:4 של בני סכנין על הפועל באר שבע, יכולים לקחת דברים רעים ודברים טובים מהמשחק. שלומי דורה, מאמן המנצחת מרוצה בעיקר בגלל התוצאה אך צריך לתקן את משחק ההגנה של קבוצתו, ואילו ניר קלינגר יכול לצאת מעודד בעקבות המשחק הטוב ששיחקה קבוצתו בחלק גדול מדקות המשחק, אך הנסיעה דרומה תהיה ארוכה עבורו, בעיקר בגלל העובדה שהוא נוסע ללא נקודות. אבי יחיאל כבש ראשון לבאר שבע (4), והשווה בשער עצמי בשער עצמי (22). סיראז' נסאר החזיר את היתרון לבאר שבע (39), אבל קוסטדין אזורוב (41) השווה לפני המחצית. צמד של מהראן ראדי (53 ו-56) קבע 2:4 לסכנין, ואקסברד צימק בפנדל (80) כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

לדף המשחק

"הדברים לא עבדו בחלק ההגנתי"

בסיום המשחק, סיפר קלינגר על תחושותיו: "הפסד מצער. היינו צריכים לנצח את המשחק במחצית הראשונה, אבל היינו רשלניים מול השער כשהגענו להזדמנויות. ספגנו שער ולמרות זאת הובלנו 1:2 ומיד ספגנו עוד שער מיותר. גם בפיגור 4:2 הגענו להרבה מצבים אבל החמצנו יותר מדי. רצינו לשחק התקפי וכנראה שהדברים לא עבדו בחלק ההגנתי. יותר מהבעיות בהגנה אנחנו צריכים היום לבכות על ההחמצות". המאמן סירב להשתמש בשבוע שעברה הקבוצה כתירוץ: "על פי הפתיחה של המשחק אפשר בקלות לענות שהשבוע הלא פשוט שעברנו לא היווה תירוץ. בקשר למשחק ההשלמה ביום שלישי מול בית"ר: "אני מקווה שהקהל שלנו יגיע ויתמוך בקבוצה. אני בטוח שמשחק ההגנה שלנו יהיה יותר טוב ואם ננצל חצי מהמצבים אני בטוח שננצח".

שלומי דורה היה מרוצה מהניצחון, הרבה פחות ממשחק ההגנה של קבוצתו: "אני מאוכזב מזה שספגנו שלושה שערים. נצטרך לתת את הדעת על הגולים שאנחנו מקבלים ובמקביל להמשיך ולשחק התקפי. במצבים הנייחים אנחנו חייבים להיות יותר עירניים". דורה התייחס ליכולתו של מהרן ראדי שהבקיע צמד : "גם בראשון לציון כשהפסדנו וגם היום כשניצחנו עשינו זאת כקבוצה. ראדי הבקיע 2 שערים ובאופן טבעי הפוקוס עליו, אבל היו שחקנים שעזרו לו".

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully