וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הנה זה שוב מתחיל

27.8.2011 / 13:01

כמו בסדרה שעברה, טקסס הרחיקה את לוס אנג'לס איינג'לס עם ניצחון 7:11. אוקלנד הלמה בבוסטון, בולטימור ביאנקיז

הסדרה של טקסס ריינג'רס מול בוסטון שימשה מקפצה טובה דווקא ללוס אנג'לס איינג'לס, לאחר שהסיירים הפסידו בשלושה משחקים רצופים והפער צומק לשני משחקים. הלילה (בין שישי לשבת), נלסון קרוז החליט שמספיק וירה לשני הומרים בניצחון הריינג'רס 7:11. דני הארן היה המגיש המנוצח, בעוד דרק הולנד המצוין קוצר שישה אינינגים ושני שליש עם שישה סטרייקאאוטים.

בינתיים, הרד סוקס חזרו לפנוויי פארק והובסו על ידי אוקלנד 15:5. האייז מרשימים במסע המזרח שלהם, כשיש להם שלושה ניצחונות בארבעה מפגשים עם היאנקיז והרד סוקס. הפסים התארחו בבולטימור ונחבטו קשות גם הם, 12:5 על ידי האוריולס. טמפה ביי עברה את טורונטו 1:8.

בבית המרכז, דטרויט ניצחה במינסוטה 1:8 ושמרה על פער של 6.5 משחקים מקליבלנד, שניצחה בעצמה בקנזס סיטי 1:2. שיקגו וייט סוקס עברה בסיאטל את המארינרס 2:4.

ב-NL, מילווקי עברה את שיקגו קאבס 2:5 ויתרונה על סנט לואיס עדיין עומד על 9.5 משחקים, לאחר שהקרדינלס כופפו את פיטסבורג 4:5. הפייראטס העצובים צפויים לסיים עוד עונה במאזן שלילי, למרות יכולת מצוינת עד פגרת האולסטאר. הם עומדים כעת על 61 ניצחונות מול 70 הפסדים. בבית המערב, ג'וש קולמנטר הגיש חמישה אינינגים ושליש וסייע לאריזונה לעבור את סן דייגו 0:5 ולשמור על יתרון שלושת המשחקים על סן פרנסיסקו, שהכניעה את יוסטון 1:2. לוס אנג'לס דודג'רס גברה על קולורדו 1:6 וסינסינטי גברה על וושינגטון 3:4. שתי מובילות המזרח הפסידו, פילדלפיה 6:5 לפלורידה ואטלנטה 6:0 לניו יורק מטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully